![]() |
Beginnen de (illegale) vreemdelingen nu ook mekaar te beroven en zelfs vermoorden?
In "De Standaard"-gazet van gisteren las ik toch enkele verontrustende dingen. Het enorme vreemdelingenprobleem is natuurlijk iedereen bekend maar er bestond lange tijd een soort stilzwijgend "pact" tussen de vreemden: men beroofde mekaar niet. Wie van ons zou het zich dan ook kunnen voorstellen, dat marokkaanse meisjes werden lastig gevallen door hangjongeren op straat of dat oude moslimvreemdelingen zouden worden beroofd op straat door andere moslim(jongeren)? En toch: in DS van gisteren kan men lezen dat een bejaarde vrouw uit Brussel werd vastgebonden en doodgestoken op haar bed. Groot was mijn verbazing te lezen dat het slachtoffer van marrokaanse origine was! Naar mijn mening is dit voor het eerst het geval, dat men hoort over zulke misdaden gepleegd op vreemdelingen? Een ander al even gruwelijk berucht was dat van een Turkse, zwangere vrouw die werd doodgestoken.
Het lijkt er dus op, dat zelfs de moslims niet meer de baas zijn in de binnenwijken van de grootsteden vermits ze nu zelf het slachtoffer worden van dezelfde misdaden die wij Vlamingen hebben meegemaakt. Is dit een ommekeer? |
ommekeer? nee
gewoon een ander bewijs dat er geen verband is tussen criminatliteit en islam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou een Marokkaanse vrouw geen slachtoffer kunnen worden van bijvoorbeeld Oost Europese chriminelen? En bij die Turkse vrouw wat de echtgenoot blijkbaar schuldig?
|
Citaat:
|
Ben ik dan de enige die wel gehoord heeft over verkrachtingen van moslimmeisjes door moslimjongens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want zo een echte, met hoofddoek of nog beter, met boerka, zal niet zo snel verkracht worden. Behalve dan door haar man. Maar da's dan ook die z'n recht. Maar de straatschoeljes zullen wel oppassen geen fundi te verkrachten, want ik geloof niet dat ze graag tegen de 'moskee' ingaan. Want die vergeten niet en wie weet wie het hier binnen de 10 20 jaar voor het zeggen heeft. En zien ze er tegenop^om dan , in de goot, met een klein mes onthoofd te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mijn buurvrouw van Turkse afkomst _welliswaar met Belgische nationaliteit_ stem(t)(de) vb omdat ze maar niks moest van al die andere vreemdelingen. ;-) |
Citaat:
nog ( is nu al een beetje aan de gang ) en 't vb neemt ze massaal op in hun kiesvee ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De scholen waar mijn ouders lesgaven, raakten telkens meer ontvolkt; een proces dat steevast begon met de transfer van de allochtone schoolgaande jeugd naar de school, op zich weer een gevolg van de gestage stadsvlucht waardoor alsmaar scholen moesten sluiten. Let wel: ik geef de schuld voor dit laatste niet aan de allochtone schoolgaande jeugd, maar wel aan het crappy beleid dat de overheid voert t.o.v. integratie van allochtone inwoners... en vooral van ruimtelijke ordening. Op dat vlak scoren we IMHO nog slechter dan een hoop 3e wereldlanden :? :? Men zou toch meer respect mogen opbrengen voor het nationale erfgoed. De vaak prachtige straten en rijke architectuur laat je niet zomaar verkommeren! (tenslotte is het daarvoor dat de hordes Japanners en Amerikanen tot hier komen ;-)). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be