![]() |
Caroline Gennez over DJ Eppink
In Humo worden een resem politici (o.a.) gevraagd wie ze drie slechtste politici vinden.
Caroline Gennez antwoordt met Citaat:
|
En wat vind je zelf van Derk-Jan ?
|
ik zou nooit de term 'machofenomeen' gebezigd hebben.
|
vol van zichzelf?:-)
|
Zonder persoonlijk te worden...
Hoe kun je d�*t een macho noemen: ![]() Dit is meer iets als een macho ![]() |
Als alle macho's rechts-liberalen zijn, zijn alle rechts-liberalen dan macho?
|
Citaat:
Ik vind die blog toogpraat. Je hebt rechts-liberalisme dat zichzelf als intellectueel wil aanzien, en je hebt het meer brallerige type. De dagelijkse standaard is meer dat tweede type. Als dat werkelijk is waar Eppink voor staat, dan ben ik blij dat die man bij stemming uit ons land verbannen gaat worden naar het verre Europa, want dan verwacht ik een weinig contructieve visie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gennez
Beste,
Eerlijk gezegd vond ik de opmerking van Genez wat vreemd. Ze noemt me een 'machofenomeen', terwijl ik juist twee jaar 'huisman' was van beroep in New York omdat mijn vrouw carriere maakte. Tussen de bedrijven door kon ik wat artikelen schrijven voor Knack over de presidentsverkiezingen. Over macho's gesproken: Tobback, Vande Lanotte, Stevaert. Stevaert zag de SP.A babes niet anders dan vrouwen uit een harem. Freya, Caroline, Kathleen. Ze weten er alles van. Caroline weet ook dat de macho's in haar partij zitten en haar kameraden haar zullen afrekenen op 8 juni. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be