![]() |
Cement Wordt Belangrijker Dan Bakstenen
Cement wordt belangrijker dan bakstenen.
Als we objectief de partijen bekijken hadden we vroeger (+-1950) drie bakstenen. De “sossen” spa-sp, de “kaloten” cd&v-cvp, de “blauwen” open vld-vld-pvv. In +- 1990 is daar een vierde baksteen bijgekomen “ Zwart hemden” . Vlaams Belang-Blok U weet dat in de bouw de baksteen belangrijk is. Maar ook de cement is een determinerende factor. En niet iedere soort blijft aan iedere baksteen plakken. Laat ons even de huidige “cement 2009” onder het vergrootglas nemen. Groen ! zijn cement kleeft wellicht het best aan de baksteen SPA SLP zijn cement aan Spa en ????? Cd&v PVDA zijn cement aan de Spa Lijst DD zijn cement aan VB en NVA NVA aan baksteen CD&v, Open VLD en VB en LDD Ik denk dat bij de regering vorming op Vlaams niveau de uitslag van de “ bakstenen” voor een informateur zullen zorgen. Echter, een formateur zal op zoek moeten gaan naar de beste cement tussen de beschikbare bakstenen. En objectief gezien is de NVA de beste cement op de Vlaamse markt? Zo zie ik het , en u?????? |
Wie is er bang voor de boze wolf? De boze wolf, de boze wolf...
Als ze niet opletten, wordt het een krot. |
Citaat:
Trouwens "wodda" is water in het Russisch. Wodka vrij vertaald "sterk water" in het Russisch. Nastaravjné |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vodka betekent "watertje". -ka is een verkleinsuffix.
|
Citaat:
Ik beweer “wodka” dat is sterk water .Zo hebben die Russische toptrainers het mij uitgelgde in het “Duits”. U zegt Wodka is “ klein water”. De stok in twee ? “ geconsenteerd sterk klein water?”. Ponimaajo? Spajieba. Dobre vwietjer. A pattom. |
Noski baietz! Nik ere badakit hizkuntzekin jolasten.
|
Citaat:
|
:-D fijne gesprekken met u! U brent me keer op keer op ideeën. Waarvoor dank!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hebt ge al eens opgezocht wie bij de vormingen van de vorige Vlaamse regeringen de informateurs en de formateurs waren ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be