![]() |
VB doet aan vuile campagne: fysieke aanvallen in Halle
Damien Thiéry met eieren bekogeld in Halle
HALLE - Een tiental militanten van het Vlaams Belang en Voorpost hebben vrijdagavond in Halle Damien Thiéry (UF) en een gerechtsdeurwaarder proberen te verhinderen om de afwezigheid van aanplakborden vast te stellen. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090605_084 dit kan toch niet ? :| |
Citaat:
Overigens vielen die fysieke aanvallen nogal mee, zo te zien. Je kan geen omelet maken zonder eieren te breken, zeg maar. Enfin, Thiéry heeft zijn publiciteit gehad, en daar ging het om. |
Citaat:
|
Het VB niet alleen, toen de UF voor de eerste keer affiches kwam aanplakken (zonder toestemming van de gemeente) stond onder andere Mark Demesmaeker daar ook zij aan zij met joris van hauthem en wat mensen in een apepakje en die dingen aan het gooien waren:
linkje |
Citaat:
|
Citaat:
(gewoon nieuwsgierigheid, van mijn part mag hij daaraan meedoen, maar ik vind dat nogal contradictorisch) en hoe dan ook: geweld is verwerpelijk, of dat nu van vlamingen of van walen of turken of marrokanen komt. Al die geweldenaars, een goeie lap tegen hun oren zou hen goed doen! |
Citaat:
|
Misschien dat ik iets over het hoofd zie maar wat is nu juist het probleem dat de plakborden verwijderd zijn? Lijkt me dat het enkel tot rellen zou leiden.
|
Citaat:
|
Was een leuke actie. Heb mij ferm geamuseerd. Dat ze maar eens met man en macht afkomen de Franstaligen, dan zullen we eens echt een slag om Halle uitvechten. Geen doorgang aan imperialisten! Deze actie was trouwens geen Vlaams Belang-actie. Aanwezig waren Vlaams Belang, N-VA, Voorpost en het TAK.
|
Citaat:
|
Zeveraar :-)
Die Thiery verdient niet beter! |
Citaat:
|
Citaat:
|
De NVA is al niet veel beter en dat zou ons moeten besturen ? Ja halloo ? Precies Duitsland 1937
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Te vuur en te aha zwaard 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waren er geen kassei stenen ?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be