![]() |
Wie is de grootste racist op het forum ?
|
Rob Klop
|
Allez mannen, er moet beter te vinden zijn dan de heer Azzuz he ?
|
Heb je een half uurke?
|
Citaat:
|
Ego filo is de grootste rascist hier. Waarom? Awel het is voor de meeste wel overduidelijk dat hij maar 1 soort volk moet, moslims.
|
Citaat:
Hu? Ik verston er echt niks van? Is er echt iemand die zo heet, of heb ik teveel aan de Absynth gezeten? |
Citaat:
[size=1](En hoe kom jij in dit achterlijk land in hemelsnaam aan absint?)[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:scramble: ... Euh.. ... 8O KABOUTERS!!! 8O Verdomme, die smeerlappen hebben vorige keer mijn afwasmachine naar de wrat geholpen!!! Ze wilden f*cking zelf den afwas doen... ... "must calm down, must calm down, kabouters bestaan helemaal niet johan..."... shit. Ik ga verder werken.... |
8O
absynth.. niet aan te raden |
Kabouters bestaan WEL !
Ik heb een tuinkabouter en verandert af en toe van plaats terwijl ik het niet zie! (De veronderstelling dat het de kinderen van de buurman zijn die hem veplaatsen berusten waarschijnlijk op laster) |
Piano is zonder twijfel de grootste racist op het forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat me niet graag uit over andermans ge-aardheid als het op racisme aankomt, 't is ook zo'n breed begrip... MAAR als het op auto-racisme aankomt (en omdat het zo'n bijzonder eigenaardige vorm van racisme is) dan vind ik filosoof de grootste zelfracist die hier op het forum rondloopt.
|
En autoracisme is ook héél héél gevaarlijk voor de maatschappij!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be