Queensburry |
12 september 2009 11:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghostic
(Bericht 4149709)
ik ben van mening dat met al het respect voor die mensen ...maar aangezien zij niks van politieke kracht uitoefenen zij totaal geen recht hebben op geen enkele cent van ons geld (belastingen o.a) zij hebben niks terzake dus zijn het parasieten...en het ergste is dat ze het zelf wel weten maar niks aan doen...dat is de waarheid vind ik ...
tis maar een detail van wat we nog allemaal onodig betallen!!!
|
Wat een populistische grootspraak...
Je kunt net hetzelfde over politici zeggen, wat ik ook vaak hoor of lees, type 'afschaffen al die zakkevullers'.
Het zegt meer over de mensen die zulke uitspraken doen dan over wie die uitspraken worden gedaan.
Maar het past natuurlijk wel in dit nihilistisch tijdperk van 'Entwertung der Werte' en de afvlakking naar beneden van alle traditionele gezag, maatschappelijke structuur, hiërarchie, en kortom alles wat de veeleisende maar ook zo verveelde consumptieslaaf stoort of in de weg staat.
Bovendien is het zonder gevaar. Je kan de koning - het allerhoogste orgaan van dit land - ridiculiseren (wat je wel niet durft met het extreem kinderachtige wereldbeeld van je moslimbuur). En door dat te doen, denkt men waarschijnlijk dat men daardoor zelf belangrijk wordt.
Zielig.
|