![]() |
Vandaag op het nieuws gehoord : een autochtone pluimveehouder die tot 1 jaar cel veroordeeld werd voor het doden van 12 zieke kippen die dreigden z'n hele stal te besmetten.
Niet zo lang geleden : jonge moslimallochtoon plant met enkele companen een roofoverval op een autochtoon (uiteraard) aan een bancontact. De niet-gewillige autochtoon wordt vermoord met een ijzeren staaf. Straf : een berisping. Misschien moet er maar eens een klacht ingediend worden tegen dit staaltje politiek correct racisme. |
Eén jaar effectief voor het doden van die zieke kippen.
Vrijspraak (niet eens een voorwaardelijke straf, niet eens een berisping) voor die moord, onlangs. Die moordenaar werd verdedigd door Vermassen, geloof ik. En hij werd vrijgesproken. Nog niet eens een berisping! |
Voor mij zijn autochtonen: ieder die een Belgische pas heeft. Allochtonen zijn zij die een andere nationaliteit hebben.
Ps: welke nationaliteit hadden die kippen? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Goed dat die weg is bij het Blok. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Edit: dit laatste toont alleen aan dat ons systeem van volksjury voorbijgestreefd is en dat een vakjury van verschillende rechters meer op zijn plaats zou zijn. |
Citaat:
Ze zijn van nul en generlei betekenis. Enkel zotten trekken er zich nog iets van aan. |
Citaat:
Maar de allochtoone jongen heeft de rechter beloofd dat hij het nooit meer ging doen en zijne ma en zijne pa hebben gezegd dat het een hele brave jongen was. |
Citaat:
|
Bon, dan ga ik nu maar met een ijzeren staaf postvatten aan de bankcontact want het is weeral de 23ste vandaag en mijn bankrekening is leeg!
Iemand zin om wat geld te gaan afhalen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier doen ze het gewoon overkomen alsof het dezelfde rechter zou zijn, terwijl bij moord toch een assisenjury de uitspraak doet? Of vergis ik mij nu? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be