![]() |
Na zijn ban heeft Bruno toch een opmerkelijk voorraadje aan nieuwe ID's bijeengesprokkeld op dit forum. Komen in aanmerking:
-Vlamingenhater -Unionist -Karl Nog iemand vergeten? Dan nu de vraag: Wil de échte Bruno alstublieft opstaan? En meteen ook vertrekken? Een ban is een ban hé... |
http://forum.politics.be/viewtopic.p...81&start=0
Bollinasius. Ofwel Brunno ofwel Patriot, die weet dat wat hij in zijn naam schrijft niet meer au serieux word genomen... |
:?: zwijg nu eens, schrijftafelmoordenaar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk in ieder geval niet dat bollinasius Bruno is, verdergaand op de manier van schrijven.
|
Ssstt... regelneef fribre denkt dat em interessant is :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Situaties als deze vind ik een hoop interessanter :lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Fuck Einstein, stem BUB! :twisted: :lol: :rofl:
|
Citaat:
|
Voeg bozeburger ook maar toe aan de profielen van Bruno Yammine
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MC Soleil, Karl, Unionist, Bruno*, Tacitus, Cicero, boze burger, Melchior, Christen-Democrater, antivlaams,... En nu terug als België04...
Goe bezig!!! |
En blijkbaar is een definitieve ban niet zo definitief. Straks hebben we PDR ook nog terug :lol:
|
Reuzeflauw om zo na te trappen naar een gebande figuur.
De modderatie heeft blijkbaar medelijden met de flaminganten, dat ze een mondige Belgicist, die jullie vaak het vuur aan de schenen legde en verbaal met de rug tegen de muur plakte, definitief van het forum schopte. Ik zou dus maar niet te forsig gloriëren.:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be