![]() |
Terug uit den Afriek
1 Bijlage(n)
Om u nederig mijn stemadvies te geven:
|
Lijkt wel sterk op de stemtest van 2007. Maar ja, er is dan ook niks veranderd, dus dat maakt niet uit.
|
Allemaal kleurtjes :cheer:
|
Hoe was het ginter?
|
Citaat:
Alleen het eten en het weer (te heet) vallen wat tegen, maar dat went. Voor de rest alles ok. |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn er reisverslagen? Waar zit je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Welkom terug.
|
Citaat:
|
Valt daar eigenlijk iets te zien? ;-)
|
Citaat:
Nu ja... voor de overheersing van het politiek correcte was daar een andere naam voor ;-) |
Citaat:
misschien zouden dan een paar of meer forummers hun bescheiden bijdrage daar op eens stoorten :-P en neen , ik ben zeker geen al te grote fan van pvda :-P , eerder van Kameroen :-)- ²²n van eerste postzegels uit mijn postzegelvezammeling kwam uit Kameroen :-) 8-) |
Citaat:
Als blanke zit ge bovendien met het probleem dat elke vader zijn dochter wilt meezenden naar Europa. Ik heb al een paar Boeings besteld. :lol: |
ik wil met c2c trouwen
|
Citaat:
|
Keurig uitgeknipt screenshot :mrgreen:
|
Is't trouwens veevoeder, mensenvoeder, machinevoeder (biofuel) of eerder gewassen voor textiel dat je daar helpt verbouwen?
|
Citaat:
In Congo komt daar nog de strijd tegen de ontbossing bij. We hebben voor dat project net een heel grote pot geld gekregen van een heel groot internationaal fonds ter bescherming van tropische regenwouden. Meer dan 200 internationale milieu-organisaties dienden een project in bij dat fonds, tijdens de eerste "call for proposals", maar slechts 6 projecten raakten uiteindelijk geselecteerd. Waaronder het onze. Wij natuurlijk apetrots. Maar we zijn dan ook heel innovatief en goed in wat we doen, natuurlijk. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be