Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rotte thailand-sex-toeristen!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124534)

Graziëlla 6 juni 2009 19:31

Rotte thailand-sex-toeristen!!!

De zoon van Lucette en Wisten van om de hoek is weer op reis vertrokken. Weer naar Thailand!!

Tegenwoordig gaan zoveel mensen naar Thailand. En veel van die ongehuwde mannen. Van die mannen van raar allooi! Ook vele homo's. Iedereen weet wat zij daar uitspoken, we moeten er geen tekening bij maken!!!
Het is duidelijk dat zij daar gaan voor de seks!! Voor vuile platte seks!!!! Met Thaiwanezen! En met hoeren!!!
Ik zou beschaamd zijn om te moeten zeggen dat ik naar Thailand ben geweest. Maar zij niet!!! Ze zijn er nog trots op!! Trots om hun rotte daden! Ze moesten zich schamen!

Lucette babbelt er niet veel over, en Wisten nog minder. Het is duidelijk dat die twee brave mensen verveeld zitten daarmee. Hoe kan dat nu zijn? Wisten en Lucetje, twee ingoede brave Godsvruchtige mensen!!!! Die mensen verdienen dat niet!!

Maar niemand is daar vrij van. Kinderen kunnen ontsporen. soms zwaar ontsporen. Soms geeft de beste opvoeding helemaal geen weerstand tegen de rotte slechte impulsen van de rotte wereld, en vergaat het kind in de zonde. Zo is dat ook de zoon van Wisten en Lucetje overkomen.

Ik heb het altijd maar een rare gevonden. Al van toen hij klein was, zag ik al aan hem dat daar iets raars zou uitkomen. En ik heb gelijk gekregen!!!
En hij woont nog altijd bij zijn ouders thuis. Die brave mensen hebben een zondaar onder hun dak!!! Van mij tzou geen waar zijn. De dag dat mijn kleinzoon afkomt dat hij op reis gaat naar Thaiwan is hij niet meer welkom!!!!!

Geert C 6 juni 2009 19:31

De wereld is rot hé, mevrouw. :evil:

Jedd 6 juni 2009 19:32

Ow god, nog een Cornelius Bracke

Jazeker 6 juni 2009 19:49

Het is rot rot rot :D

C2C 6 juni 2009 19:50

Deze mannen maken zelfs een hele website en business om zich toch maar te verantwoorden voor hun zesmaandelijkse trip naar Thailand:

http://www.nomarriage.com/

Nick_ 6 juni 2009 20:04

Naar Thailand om Taiwanezen te poepen. :-D

Txiki 6 juni 2009 20:21

En weer een leuke bijdrage van Herman :cheer:

circe 6 juni 2009 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4151346)
De zoon van Lucette en Wisten van om de hoek is weer op reis vertrokken. Weer naar Thailand!!

Tegenwoordig gaan zoveel mensen naar Thailand. En veel van die ongehuwde mannen. Van die mannen van raar allooi! Ook vele homo's. Iedereen weet wat zij daar uitspoken, we moeten er geen tekening bij maken!!!
Het is duidelijk dat zij daar gaan voor de seks!! Voor vuile platte seks!!!! Met Thaiwanezen! En met hoeren!!!
Ik zou beschaamd zijn om te moeten zeggen dat ik naar Thailand ben geweest. Maar zij niet!!! Ze zijn er nog trots op!! Trots om hun rotte daden! Ze moesten zich schamen!

Lucette babbelt er niet veel over, en Wisten nog minder. Het is duidelijk dat die twee brave mensen verveeld zitten daarmee. Hoe kan dat nu zijn? Wisten en Lucetje, twee ingoede brave Godsvruchtige mensen!!!! Die mensen verdienen dat niet!!

Maar niemand is daar vrij van. Kinderen kunnen ontsporen. soms zwaar ontsporen. Soms geeft de beste opvoeding helemaal geen weerstand tegen de rotte slechte impulsen van de rotte wereld, en vergaat het kind in de zonde. Zo is dat ook de zoon van Wisten en Lucetje overkomen.

Ik heb het altijd maar een rare gevonden. Al van toen hij klein was, zag ik al aan hem dat daar iets raars zou uitkomen. En ik heb gelijk gekregen!!!
En hij woont nog altijd bij zijn ouders thuis. Die brave mensen hebben een zondaar onder hun dak!!! Van mij tzou geen waar zijn. De dag dat mijn kleinzoon afkomt dat hij op reis gaat naar Thaiwan is hij niet meer welkom!!!!!

ze hangen zich daar zelfs in hun eigen hotelkamer op aan hun eigen piemel! De Kung Fu heeft het ook gedaan!

Johnny Blaze 6 juni 2009 20:27

arme jong, hij gaat misschien om te leren thai boksen.

toccata 6 juni 2009 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick_ (Bericht 4151409)
Naar Thailand om Taiwanezen te poepen. :-D

:rofl:
Aardrijkskunde is soms moeilijk he

Raf 6 juni 2009 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4151346)

Ik zou ook geen nee zeggen tegen zo'n lekker Taiwanees snoepje uit Thailand...

Kallikles 6 juni 2009 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 4151395)
Deze mannen maken zelfs een hele website en business om zich toch maar te verantwoorden voor hun zesmaandelijkse trip naar Thailand:

http://www.nomarriage.com/

Nochtans slaan ze wel de nagel op de kop:

Citaat:

I will go one step further and differentiate between Western women vs. non-Western women. This is not just an American phenomenon, most women in Western countries have that cold, bitchy, superficial, stuck up attitude. A lot of Western women hold themselves as the pure center of the relationship. If the men don't fit a rigid and unrealistic criteria or she doesn't feel the man can take care of her enough (even if she has a higher paying job) then she will drop him like a hot potato, regardless of his character or commitment to the relationship.

Jazeker 6 juni 2009 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4151462)

Pas maar op met die gegevens want ik zou als meest gevaarlijke homohater wel eens in de buurt kunnen zijn. :twisted:

Andro 6 juni 2009 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4151462)

Ik heb horen zeggen dat Taiwanese mannen nogal klein geshapen zijn. :-(

parcifal 6 juni 2009 20:49

Waarom heeft Graziella-meisje zo'n misvormde spermatozoide als avatar?

Werkte haar sjoe op het dak van Chernobyl op het moment de ontploffing?
Of is het iets psychosomatisch?

Vragen, vragen, vragen.... :)

Jazeker 6 juni 2009 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4151490)

Die vraag wou ik ook al stellen maar ik deed het niet wegens TE obvious.

Kallikles 6 juni 2009 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4151488)
Ik heb horen zeggen dat Taiwanes mannen nogal klein geshapen zijn. :-(

Die nichten met hun meetlat! :twisted:

parcifal 6 juni 2009 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4151494)
Die vraag wou ik ook al stellen maar ik deed het niet wegens TE obvious.

Wel, in het weekend klus ik bij als Captain Obvious.... ;-)

Txiki 6 juni 2009 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4151490)

Werkte haar sjoe op het dak van Chernobyl op het moment de ontploffing?
Of is het iets psychosomatisch?

Vragen, vragen, vragen.... :)

Omdat "ze" in werkelijkheid Herman heet.

parcifal 6 juni 2009 20:57

Aha!

Citaat:

De stier Herman (Lelystad, 16 december 1990 – Leiden, 2 april 2004) was de eerste transgene stier ter wereld[1].

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be