Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Op wie ga je morgen stemmen : VLAANDEREN (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124543)

Jedd 6 juni 2009 21:51

Op wie ga je morgen stemmen : VLAANDEREN

ook hier is de vraag duidelijk

ik ben benieuwd naar de verschillen met de poll voor de Europese verkiezingen (klik) :-)

Escritor 6 juni 2009 21:52

sp.a

want tis nodig.

jevaly 6 juni 2009 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Escritor (Bericht 4151751)
sp.a

want tis nodig.

...

ja da's waar, de sociale zekerheid is nog niet volledig naar de knoppen.

Pietje 6 juni 2009 21:56

Roger Collin (SP.a -strekking Erik De Bruyn)

Jedd 6 juni 2009 22:23

Voorlopig een droomuitslag :oops:

C2C 6 juni 2009 22:35

Op PVDA+, de enige partij op Vlaams niveau die inziet dat de economische puinhoop betekent dat we naar een radicale herdenking van de economie moeten. Geen enkele andere partij durft een serieuze analyse van de toestand aan.

Groen bij de Europese.

Pelgrim 6 juni 2009 22:44

Moest ik gaan stemmen, wat niet het geval is, twijfel ik tussen LSP en N-VA. De eersten omdat ze de meest inhoudelijke en duidelijke propaganda affiches hebben waar ik me nog in kan vinden ook, de tweede gewoon om de politiek communautair te helpen blokkeren.

Pelgrim 6 juni 2009 22:50

Allee maakt er maar een strategische N-VA stem van. LSP krijgt m'n hypothetische Europese.

solidarnosc 6 juni 2009 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4152034)
Allee maakt er maar een strategische N-VA stem van. LSP krijgt m'n hypothetische Europese.

Allé.....bedankt. Nog een paar duizend van die stemmen en we zijn er. ;-)

Vlaanderen Boven 6 juni 2009 22:54

Met hypothetische stemmen ben je natuurlijk niet veel. Waarom blijf je thuis, Pelgrim?

solidarnosc 6 juni 2009 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4152053)
Met hypothetische stemmen ben je natuurlijk niet veel. Waarom blijf je thuis, Pelgrim?

BHV. Enfin dat is de officiële reden. In werkelijkheid is ie zich momenteel zoals iedere zaterdagavond poepeloere zat te drinken en kan ie voor 16.00 niet in het stemkot raken. ;-)

Vlaanderen Boven 6 juni 2009 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4152096)
BHV. Enfin dat is de officiële reden. In werkelijkheid is ie zich momenteel zoals iedere zaterdagavond poepeloere zat te drinken en kan ie voor 16.00 niet in het stemkot raken. ;-)

Deze verkiezingen zijn nochtans grondwettelijk. Het zijn de federale verkiezingen die ongrondwettelijk zullen/zouden zijn, maar ik vrees idd dat the powers that be zich daar niet veel van zullen aantrekken.

solidarnosc 6 juni 2009 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4152115)
Deze verkiezingen zijn nochtans grondwettelijk. Het zijn de federale verkiezingen die ongrondwettelijk zullen/zouden zijn, maar ik vrees idd dat the powers that be zich daar niet veel van zullen aantrekken.

Tja ge zeit vlaams-nationalist of niet hé. ;-)

Vlaanderen Boven 6 juni 2009 23:07

Tja, ik betwijfel of onze vijanden gaan quaken in hun boots als we massaal thuisblijven. Ik denk eerder dat ze eens hartelijk gaan lachen en elkaar high-fiven omdat we ons op voorhand al hebben uitgeschakeld.

Tenzij Pelgrim natuurlijk een spectaculaire publiciteitsstunt/aanslag aan het voorbereiden is.

lollysticky 6 juni 2009 23:11

n-va

Pelgrim 6 juni 2009 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4152115)

De EU verkiezingen zijn daarentegen niet grondwettelijk.
Bovendien beschouw ik het 'vlaams' niveau toch maar als een
departement van de Belze staat. Een staat die de eigen grondwet niet naleeft. Niet alleen wat betreft kieskringetjes e.d. maar ook bvb het feit dat er nog steeds duizenden daklozen zijn is een schending van de grondwet.

cynicus3 6 juni 2009 23:28

Vlaams Belang

Praetorian 6 juni 2009 23:59

Pvda.

Savatage 7 juni 2009 00:16

Vlaams Belang.

Andy 7 juni 2009 00:19

pvda, ondanks hun schijnbaar schrijnend gebrek aan een ecologisch weldoordacht programma

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be