![]() |
Op wie ga je morgen stemmen : VLAANDEREN
ook hier is de vraag duidelijk
ik ben benieuwd naar de verschillen met de poll voor de Europese verkiezingen (klik) :-) |
sp.a
want tis nodig. |
Citaat:
ja da's waar, de sociale zekerheid is nog niet volledig naar de knoppen. |
Roger Collin (SP.a -strekking Erik De Bruyn)
|
Voorlopig een droomuitslag :oops:
|
Op PVDA+, de enige partij op Vlaams niveau die inziet dat de economische puinhoop betekent dat we naar een radicale herdenking van de economie moeten. Geen enkele andere partij durft een serieuze analyse van de toestand aan.
Groen bij de Europese. |
Moest ik gaan stemmen, wat niet het geval is, twijfel ik tussen LSP en N-VA. De eersten omdat ze de meest inhoudelijke en duidelijke propaganda affiches hebben waar ik me nog in kan vinden ook, de tweede gewoon om de politiek communautair te helpen blokkeren.
|
Allee maakt er maar een strategische N-VA stem van. LSP krijgt m'n hypothetische Europese.
|
Citaat:
|
Met hypothetische stemmen ben je natuurlijk niet veel. Waarom blijf je thuis, Pelgrim?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, ik betwijfel of onze vijanden gaan quaken in hun boots als we massaal thuisblijven. Ik denk eerder dat ze eens hartelijk gaan lachen en elkaar high-fiven omdat we ons op voorhand al hebben uitgeschakeld.
Tenzij Pelgrim natuurlijk een spectaculaire publiciteitsstunt/aanslag aan het voorbereiden is. |
n-va
|
Citaat:
Bovendien beschouw ik het 'vlaams' niveau toch maar als een departement van de Belze staat. Een staat die de eigen grondwet niet naleeft. Niet alleen wat betreft kieskringetjes e.d. maar ook bvb het feit dat er nog steeds duizenden daklozen zijn is een schending van de grondwet. |
Vlaams Belang
|
Pvda.
|
Vlaams Belang.
|
pvda, ondanks hun schijnbaar schrijnend gebrek aan een ecologisch weldoordacht programma
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be