![]() |
toen het er even naaruit zag dat lsp geen lijst kon indienen
werd dit als ondemocratisch beschouwd door "de linkse" terecht! maar dat ze het vlaams blok via het gerecht willen verbieden is volgens dezelfde "linkse" weer positief voor de democratie pfff je moet weten wat je wil of te wel mag iedereen meedoen of te wel zwijg je |
Er is helemaal geen verbod op het VB. Een paar vzw's hebben een geldboete gekregen, peanuts voor zo'n rijke partij. Het VB k�*n niet eens verboden worden van het heeft geen enkele juridische aansprakelijkheid.
|
Citaat:
De titel van deze topic klopt dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Generalisatie? Amaai!!!! |
Citaat:
Ok, laten we de dingen dan uiteenrafelen: - de rechter oordeelt dat drie vzw's schuldig zijn aan de overtreding van een wet: de wet Moureaux die racisme verbiedt! - aangezien de vzw's verbonden zijn aan het Blok zijn er twee mogelijkheden: ofwel zeggen de Blokkers: "Oei, dat kan niet; wij kunnen niet samenwerken met wetsovertreders'.. ofwel zeggen zij: "LArie, die vzw's zijn goed en zeggen wat wij ook denken' (lol!). In dat geval is het Blok dus duidelijk OOK racistisch. Q.E.D. Ik zeg dus niet dat het Blok schuldig is, wel dat zij zich op basis van de NIET-distantiëring profileren als racistisch! q.e.d. |
Citaat:
|
Citaat:
De VZW's zijn veroordeeld, niet het Blok. Maar dat het Blok het èchte doelwit was, is wel duidelijk... |
Citaat:
Een poliie spelletje ? tja, je mag in België nueenmaal geen racistische partij oprichten. Wie dat wel doet, moet de gevolgen dragen! nazi's buiten! |
Citaat:
Ach laat maar, dit gezever kan mij allemaal gestolen worden. We zien wel op 13 juni. Ga allemaal iets nuttigs doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Daaruit kon ik niet besluiten dat het blok veroordeelt zou zijn voor racisme. Wel voor discriminatie en stigmatisatie van vreemdelingen. Heb ik iets gemist ? |
Citaat:
|
Neen de SP is niet veroordeeld. Wel enkele kopstukken.
Want de Belgische staat was "VERGETEN" zich burgerlijke partij te stellen om het teveel betaalde smeergeld terug te eisen. |
Citaat:
Citaat:
In onze reactie op de veroordeling schrijven we o.a. hetvolgende: Citaat:
|
Citaat:
Zeg, zoudt gij niet eerst beter eens het arrest lezen? De rechter sprak het Blok constant persoonlijk aan voor wat die drie VZWs mis hebben gedaan. Het is zelfs als argument gebruikt, omdat "door de hiërarchische structuur van de partij het onmogelijk is dat de drie VZWs en andere afdelingen onafhankelijk van de partijleiding functioneerden, of dat de partijleiding niet op de hoogte was van alle mogelijke brochures en pamfletten die door die VZWs (en regionale afdelingen) werden gedrukt". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be