![]() |
Op wie heb je gestemd ?
Op wie heb je gestemd voor de Europese verkiezingen
|
Ik vind het van groot belang dat "regionalisten" een grote zeg hebben in het Euro-babbelement...
Een Euro-parlement dat in alle stilte gans ons leven,van de komkommer bij de groentenboer tot de inhoud van de pot plafondverf "extra-mat" aan het regelen is . Een Euro-parlement echter dat ook riskleert te veranderen in een "uniculturele" omgeving van hoogbetaalden die,uiteraard,allemaal in het Frans,Spaans en Engels met elkaar communiceren en vergeten dat de EU GEEN eenheidsworst moet worden,maar de kleinste gemene veelvoud van al de volkeren....(hoezeer ze het vergeten waren mag blijken uit de recente "aanwinsten" voor de EU,kompleet van de pot gerukt :evil:) |
Citaat:
Helaas, ze zijn allemaal gedwee wat dat betreft. |
Citaat:
|
Vlaams belang natuurlijk. Ik geef mijn stem niet aan mensen die er nog maar over durven nadenken europa met nog eens 60.000.000 immigranten extra op te zadelen.
|
Citaat:
Minister of Staatssecretaris worden is het doel van iedere politicus die hogerop wil,"parlementslid" of "senator" zijn is hoogstens een opstapje daartoe op straffe van wegdeemstering in de vergetelheid.... (Leterme is nu zo iemand...ziet iemand hem nog? ;-) ) Sterke mensen worden snel opgemerkt en in de kortst mogelijke tijd in een uitvoerende positie gezet...zo gaat het nu eenmaal.. :? |
Citaat:
|
Enfin ja, ik vind het stoppen van de liberalisering en privatisering van Europa toch belangrijker.
|
Citaat:
Sp.a |
Citaat:
|
Ben niet geweest. Dat al die liberalen die meedoen aan verkiezingen eens HIV krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toppunt was Gennez die Van Rossem's voorstel over de crisis op 100% neoliberale manierafblokte, "omdat het het vertrouwen van de economische agenten zou aantasten". Enfin, zo gecompliceerd zei ze het natuurlijk niet, zoveel verstand van economie of van gelijk wat heeft ze niet. Ze zei: "Economie is toch vertrouwen?" http://www.youtube.com/watch?v=FjVg9zXuG24 http://www.youtube.com/watch?v=J87jV...eature=related |
Vb.
|
Citaat:
Bovendien is het zowat de énige grote partij die uitgesproken voor werkelijke solidariteit én diversiteit is. |
Citaat:
|
Verdeelde stem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be