![]() |
Welke coalitie zal tot stand komen?
Welke coalitie zal tot stand komen?
(Stem dus niet op welke coalitie je WIL tot stand zien komen, maar op de coalitie die volgens U het meest kans maakt) |
Volgens mij gaat het "Groen!-SP.a-CD&V-VLD " worden:
reden: de tripartite gaat volgens mij zware klappen krijgen, en juist geen meerderheid hebben. VLD wil niet met LDD, en de groep CD&V-VLD-NVA zal geen meerderheid halen => Groen! erbij |
Het is vandaag het feest van de Heilige Drievuldigheid. Qua voorteken van een klassieke tripartite kan dat tellen. :-(
|
Citaat:
|
sp-a,vld en cd&v= terug naar af dus.
|
Vb - Nv-a!
|
CD&V, sp.a, Groen! en N-VA
|
Ik vrees dat het allemaal naar het oude zal blijven.
Er is onderling al lang een akkoordje gemaakt en onze verkiezingen zijn maar een detail om de buitenwereld te laten denken dat we een democratie zijn. |
Een regering van Vlaamse eenheid.
|
Citaat:
|
Groen! - CD&V - Open VLD - N-VA
|
ik heb geen idee...
indien je uitgaat van 'de winnaar moet regeren', zou er een coalitie [ CD&V/ N-VA / LDD / + een andere partij (SP.A of Groen!) ] moeten tot stand komen. O-VLD verdient het niet om in de regering opgenomen te worden. |
n-va en vooral LDD zijn tot veel bereid om deel te nemen aan de macht....
ik hoop uiteraard dat de 3 grote samen geen meerderheid halen... peeters en dewever waren zeer lief voor elkaar maar gennez en peeters ook... En zoals de voorlopige uitslagen nu aangeven had het Vb zonder die 2 pseudo-rechtse lijsten het establishment kunenn doen daveren op hun grondvesten. maar ja ook met hun peilinegn waarmee ze de mensen willen manpuleren. |
Citaat:
|
cd&v - nva - spa
of cd&v - nva - vld met de eerste die mijn voorkeur heeft (en niet in de lijst staat :p ) |
Citaat:
|
Zoals het er nu voorstaat: CD&V, Open Vld en N-VA.
|
weer die open-vld dieven in de regering :(
nee dank u ik hoop dat de VLD zich eens zal herbronnen... |
Citaat:
|
cdv-vb-nva en ben ook gelukkig.
geen liberalen of sossen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be