![]() |
Wat telt zijn zetels - de grote zetel-draad
1 Bijlage(n)
Laten we beginnen met de niet zo belangrijke regionale verkiezingen (80% van onze wetten komen immers uit Europa, en niet uit Vlaanderen).
In het niet zo belangrijke Vlaamse Parlement ziet de situatie er zo uit: De winnaars: -de CD&V -de NVA -Lijst van Judocoach -Groen! -Union des Francophones Stabiel: -de SP.a De verliezers: -de PVV -Vlaams Blok Zetels zijn het, die tellen. En Europa. De rest is ruis. |
+1, we kunnen daar niet mee tevreden zijn
Het moet mogelijk zijn meer te halen, tijd om eens grondig na te denken over onze partij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat we eens in eigen boezem moeten kijken, 1 keer een tegenvallend resultaat kan voorkomen, maar 2 keer maar 6% halen is niet om tot business as usual over te gaan |
Citaat:
Ik had toch +3 zetels verwacht. Alleszins, op Europees vlak gaan we het nóg beter doen. |
Citaat:
We moeten eerlijk zijn: Groen! is gebuisd |
Citaat:
nu op nul :? |
Citaat:
|
Citaat:
Jaren gratis PR met de opwarming van de planeet, de "liberale" crisis en dan gaan ze 1% achteruit terwijl ecolo bijna 9% wint. |
Citaat:
|
Waar zie je dat?
Op de VRT site staat steeds plus 2 |
Citaat:
heu nee, terug op + 1 wheurk, spannend :lol: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij blijft alles stabiel |
ah C2C, ik ben blij dat ge terug zijt.
On topic: voor den vlaming is het hemd (Vlaamse verkiezing) nader dan de rok (de europese). Ik ben content dat de Staes verkozen is geraakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de eerste keer een zetel voor het VP (iets wat Lukas Vandertaelen echt verdiend) vanuit Brussel, in Brussel doen we het verbazend goed:? Opsteker: goede score Bart Staes voor Europa, de vraag is wat kunnen we eruit leren |
Citaat:
in de lijst met 50 kandidaten met het meeste voorkeurstemmen staan drie mensen van groen! Vogels, Dua, Bali dezelfde namen als 20 jaar geleden. Sindsdien is er niemand opgestaan die sterk genoeg is om indruk te maken op de kiezer... |
Citaat:
Ik denk/hoop dat we nu pas goed vertrokken zijn: zowel in Federaal als Vlaamse parlement een volledige nieuwe lading mensen, ze zullen zich moeten bewijzen maar ik heb er goede hoop op over de koppen: mensen als bv Almaci en Vanderstraeten doen het niet slecht op de Europese lijst , enkele uittredende parlementsleden doen het wel werkelijk beneden alle peil (Glorieux haalt bij ons geen 2000stemmen8O, idem Stassen in OVL), dat zijn dingen die in principe beter moeten maar van té grote koppen ben ik geen fan, dan heb je, zeker bij een kleine partij als de onze, het risico dat ze teveel gaan domineren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be