![]() |
Rechts verliest zwaar. Rechts wint zwaar.
Rechts heeft een zeer zware verkiezingsnederlaag geleden: het Vlaams Blok verliest 40% van zijn zetels, de PVV verliest 25% van zijn zetels.
Maar rechts wint ook zeer sterk: een partij geleid door een Judo-coach en verkoper van badhanddoeken haalt vele zetels. Zo ook de NV-A, geleid door een goed historicus. Wat zal het dus zijn: wint rechts of verliest rechts? Dat links stabiel blijft (SP.A behoudt zijn zetels en Groen! krijgt er eentje bij), dat wisten we al. |
Extreem rechts verliest.
|
Degene die wint is het gematigde Vlaams-Nationalisme
|
bedoelt u nu PVV zoals in PVV Nederland?
volgens mij hebben die sterk gewonnen in Nederland... |
Citaat:
|
rechts wint.
|
Citaat:
|
ah okee :P
rekent u de O-VLD dan tot 'rechts' ? ik reken VLD helemaal niet tot rechts, maar eerder tot centrum... |
Ai, nu alweer -6 ...
|
Rechts wint.
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitvoering ervan: centrum links |
Citaat:
Voor een linkse mens is alles wat rechts van Marx staat, gewoon "rechts". Voor een Waal is de NV-A extreem-rechts. 't is maar hoe ge het bekijkt. Ik ben wel akkoord dat de NV-A en de Lijst van Judo-coach er in geslaagd zijn vele Vlaams-Blok kiezers aan te trekken. De vraag is nu: maakt dat die partijen extreem-rechtser? Of de kiezers minder extreem? |
Welk rechts? Die burgerij?
|
Rechts kan niet samenwerken, einde rechts;).
|
Citaat:
Groen: 6,6 pct PvdA: 1,1 LSP: 0,2 Samen 23,3 pct. Laat links nog maar vele jaren zo stabiel blijven. :-) |
Citaat:
Helaas is er die verdubbeling van het aantal zetels voor de Vlamingenhaters van het UF dat het spel komt bederven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be