![]() |
bijzitter geweest...
...maar er waren er blijkbaar die nog minder zin hadden in een dagje nutteloos wezen.
Voor mij persoonlijk kwam deze dag zeer ongelegen omdat ik een wedstrijd had die meetelde voor een kampioenschap Na contact met de voorzitter bleek dit geen geldige reden te zijn en zou ik een boete van ong. 250euro moeten betalen als ik niet kwam opdagen. Aangezien ik niet graag dure boetes betaal had ik besloten mijn 'plicht' te gaan doen. Maar wat bleek dus vandaag: Verschillende bijzitters kwamen niet opdagen maar ze kwamen wel in de namiddag hun stem uitbrengen... Reactie van dezelfde voorzitter die mij een boete beloofde: Spijtig dat het gerecht alle zaken hieromtrent seponeerd. Klopt dit? :evil::evil: |
Wie gaat er nu stemmen of zitten?
|
Citaat:
Maar er zijn allicht wel dokters die een ziektebriefje op voorhand voorschrijven:evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik begrijp je wel: de kiezer voelt zo weinig effect van zijn zogenaamde medezeggenschap, dat je bij ieder offer dat je brengt kunt denken: wat haalt het uit? Veel te weinig, inderdaad. De volgende keer neem ik een ruiker bloemen voor de bijzitters mee, en een fles wijn voor na de telling. |
Reserve bijzit
Ik was 5 minuten te laat ( werkelijk 5 minuten) en mocht niet meer binnen. Men ging mij als afwezig/niet komen opdagen doorgeven. :twisted:
|
En laat ons raden, het was niet jouw fout dat je te laat was.
|
Citaat:
|
Een cinema verkopen? Gewoon doen wat de regels zijn, meer hebben die niet gedaan. Maar de regels moeten aangepast worden naar uw believen zeker.
|
Citaat:
|
En daarbij dat ze hiervoor werklozen inschakelen. Een werkmens draagt al genoeg bij tot de gemeenschap.
|
ik heb zo ook stillekes aan de indruk dat ik de enige zot ben die nog wil werken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be