Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Bijltjesdag bij LDD (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124662)

Jedd 7 juni 2009 21:20

Bijltjesdag bij LDD

Dedecker haalde zwaar uit naar Antwerpen (Verstrepen) dat volgens hem de nederlaag van LDD veroorzaakte.

Verstrepen zei dan weer net dat hij de meubelen zo goed als mogelijk gered heeft, en dat de partij zware fouten maakte waar hij, beklemtoonde hij meermaals, niet verantwoordelijk is.

't zit er al tegen :-D

manta 7 juni 2009 21:23

't Was te verwachten , DD z'n ego is veel te groot voor LDD ...

Pericles 7 juni 2009 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4155447)
Dedecker haalde zwaar uit naar Antwerpen (Verstrepen) dat volgens hem de nederlaag van LDD veroorzaakte.

Verstrepen zei dan weer net dat hij de meubelen zo goed als mogelijk gered heeft, en dat de partij zware fouten maakte waar hij, beklemtoonde hij meermaals, niet verantwoordelijk is.

Gaat Verstrepen wel verkozen zijn ? Met nog een 30-tal bureau's te tellen stond de score in gans Antwerpen voor LDD op 5,06 procent.

Jedd 7 juni 2009 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4155470)
Gaat Verstrepen wel verkozen zijn ? Met nog een 30-tal bureau's te tellen stond de score in gans Antwerpen voor LDD op 5,06 procent.

nog zes bureaus
zoveel kan dat niet meer veranderen

een verkozen Streep is een groter probleem voor LDD dan een niet verkozen sTreep.

ik duim :oops:

anoniempje 7 juni 2009 21:28

Citaat:

Waar en wanneer is dat gebeurd? Op één zei JMDD dat ie (nog) geen rekeningen ging vereffenen.

Jedd 7 juni 2009 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje (Bericht 4155501)
Waar en wanneer is dat gebeurd? Op één zei JMDD dat ie (nog) geen rekeningen ging vereffenen.

live in de VRT studio's

jevaly 7 juni 2009 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4155465)
't Was te verwachten , DD z'n ego is veel te groot voor LDD ...

tja, DD zijn probleem is dat ie andere mensen moet meenemen in zijn partij...

nu, ik zou er alvast niet om rouwen dat verstrepen niet verkozen zou raken, wat een ongelooflijk walgelijk creatuur is dat.

lollysticky 7 juni 2009 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4155504)
live in de VRT studio's

yup

was grappig moment :P

manta 7 juni 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jevaly (Bericht 4155583)
tja, DD zijn probleem is dat ie andere mensen moet meenemen in zijn partij...

nu, ik zou er alvast niet om rouwen dat verstrepen niet verkozen zou raken, wat een ongelooflijk walgelijk creatuur is dat.

Afwachten wat de uitslag is en vooral afwachten hoe Verstrepen en DD verder doen ... :-D
Zie dat hij wel verkozen wordt en LDD verlaat door een dikke ruzie met DD :lol:

jevaly 7 juni 2009 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4155603)
Afwachten wat de uitslag is en vooral afwachten hoe Verstrepen en DD verder doen ... :-D
Zie dat hij wel verkozen wordt en LDD verlaat door een dikke ruzie met DD :lol:

lijst verstrepen komt eraan!

Pericles 7 juni 2009 21:55

Als ik mij niet vergis is Anne De Baetselier ook niet verkozen, en ze was er nogtans zo zeker van. :rofl:

lollysticky 7 juni 2009 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4155627)
Als ik mij niet vergis is Anne De Baetselier ook niet verkozen, en ze was er nogtans zo zeker van. :rofl:

chanse... zo'n domme geit. Da mens wist NIKS van politiek... ik herinner me haar vragenronde in Terzake nog... zo'n koe :lol:

conclusie: geen simpel jobke met hoge wedde voor anneke!

anoniempje 7 juni 2009 21:57

Citaat:

Zij komt altijd zo onprofessioneel over. Te veel een mediamadam. En dan die zonnebank of bruin-zonder-zon...

toccata 7 juni 2009 21:57

Citaat:

FAN-TAS-TISCH

solidarnosc 7 juni 2009 21:58

Citaat:

Verstrepen reageerde al door te zeggen dat het de schuld van alle anderen is bij LDD.

Jedd 7 juni 2009 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje (Bericht 4155639)
Zij komt altijd zo onprofessioneel over. Te veel een mediamadam. En dan die zonnebank of bruin-zonder-zon...

ik zag ze daarnet op TV een kookprogramma presenteren

zelfs dat kan ze niet :-D

Pericles 7 juni 2009 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4155635)
chanse... zo'n domme geit. Da mens wist NIKS van politiek... ik herinner me haar vragenronde in Terzake nog... zo'n koe :lol:

conclusie: geen simpel jobke met hoge wedde voor anneke!

T'is daarmee dat ik er zo plezier in heb.:lol:

Jedd 7 juni 2009 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4155646)
Verstrepen reageerde al door te zeggen dat het de schuld van alle anderen is bij LDD.

ik kan hem geen ongelijk geven : alles is de schuld van de liberalen :lol:

Gwyndion 7 juni 2009 22:13

LDD is al stevig aan het imploderen he?

globalmedia 7 juni 2009 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4155470)

exit verstrepen uit de politiek

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be