Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Corrupt links wordt beloond in Wallonië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124674)

Dimensie 8 juni 2009 00:03

Corrupt links wordt beloond in Wallonië

Niet te geloven dat de partij van de corruptie en eindeloze affaires nog zo goed gescoord heeft in Wallonië.
Het zegt veel over hoe de onzelfredzaamheidscultuur nog verankerd is in WL : de PS regelt het leven van de Waal van crèche tot begrafenis. Veel paupers blijven zich wentelen in die cultuur, hoe verdorven de Waalse sossentop ook is.
En de Vlamingen blijven toch betalen....

daiwa 8 juni 2009 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie (Bericht 4156135)
Niet te geloven dat de partij van de corruptie en eindeloze affaires nog zo goed gescoord heeft in Wallonië.
Het zegt veel over hoe de onzelfredzaamheidscultuur nog verankerd is in WL : de PS regelt het leven van de Waal van crèche tot begrafenis. Veel paupers blijven zich wentelen in die cultuur, hoe verdorven de Waalse sossentop ook is.

Dat die corrupte mafiabende maar zo weinig verliest versta ik ook niet. :roll:

Nu goed, nog een extra reden om de transfers in vraag te stellen. Waarom zouden wij als Vlamingen moeten blijven betalen voor een bevolking die akkoord gaat met dergelijke smeerlapperijen.

d24e 8 juni 2009 00:39

Ik word er alsmaar Vlaamser van.

Barry8 8 juni 2009 01:15

Ik vind eigenlijk dat dit hèt belangrijkste resultaat is van gans deze verkiezingen: een partij die door en door verrot is, wordt beloond. Hallucinant eigenlijk.

Jazeker 8 juni 2009 01:21

Ik vind het heerlijk dat N-VA zo hoog scoort hier. Moest de CD&V het niet zo goed doen dan zou ik zingen dat de tijden veranderen.

bentje 8 juni 2009 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie (Bericht 4156135)

Om zeker te blijven van hun werkloosheidsuitkering? :|

vlijmscherp 8 juni 2009 08:38

geef toe, beter de PS dan de Vlaminghatende MR die ervoor zorgt dat er geen inkomsten meer zijn.

azert 8 juni 2009 08:52

Verkiezing na verkiezing gaat de PS achteruit. Nergens hebben ze nog de volstrekte meerderheid.

vlijmscherp 8 juni 2009 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4156458)
Verkiezing na verkiezing gaat de PS achteruit. Nergens hebben ze nog de volstrekte meerderheid.

gaan ze achteruit tov 2007?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be