![]() |
Palestijnen zetten zelfmoord-paarden in:
Tien Palestijnen vielen vandaag de grens tussen Israel en Gaza aan en maakten ook gebruik van paarden met verborgen explosieve ladingen. Er ontstond een vuurgevecht waarbij 4 Palestijnse strijders werden gedood. Israeliërs verloren geen manschappen. De grens is daarop gesloten, maar 30.000 dieren-vaccinaties zijn wel doorgelaten en nog 140 vrachtwagens met humanitaire hulp zullen ook nog doorgelaten worden.
http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull 30.000 dieren-vaccinaties: voor hondsdolheid of mond- en klauwzeer ? |
Dat wil dus zeggen dat ze al niet meer geloven in het martelarenschap en dat ze volk te kort hebben om terroristje te spelen. Goed zo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is en blijft een achterlijk, bloeddorstig, barbaars zootje ongeregeld - die islamieten!
|
Citaat:
Dat ze zichzelf opblazen, daar lig ik geen minuut wakker van maar dat ze paarden voor hun doel misbruiken is de zoveelste bevestiging van de aard van het beestje. |
;-) de zionistische leugenlobby functioneert weer op volle toeren. grappig dat sommige idioten er nog steeds intrappen.
Niets gehoord over het feit dat de Israelis ondertussen gewoon verdergaan met landdiefstal , zelfs tegen Obama zijn expliciet oproep in. |
Citaat:
|
Citaat:
...landdiefstal zei je - heb je al ooit de moeite gedaan om wat te lezen over de geschiedenis en het ontstaan van Israël? Obama - die clown die enkel een toespraak kan houden aflezend van zijn teleprompters? |
Citaat:
die door israelis op witte fosfor getracteerd worden bedoel je... Tot de honderden Palestijnse kinderen die vrolijk werden afgeslacht door het "uitverkoren volk" ten behoev van hun immer grote drang tot genocide op het Palestijnse volk. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
typisch voor Israelische fundamentalisten :| |
Citaat:
Citaat:
Omdat diezelfde Palestijnen hun kinderen (en vrouwen) als schild gebruiken? Lafhartig dus, zoals ik al zei! Citaat:
Moedig volk? Neem me niet kwalijk als ik daar even om moet glimlachen - triest! Citaat:
Het woord 'Palestijnen' heb ik nergens geschreven - zoals U wellicht zelf kan checken en dubbelchecken! |
Citaat:
|
Citaat:
Zionisten liegen nu eenmaal. . Citaat:
Citaat:
Citaat:
uw nonsens en verzinsels maken echt geen indruk. hoegenaamd niet. Citaat:
|
btw: dubbelnicks doen het weer zeer goed :lol::lol:
zionisten he. |
Citaat:
Feit is dat hèt mega-probleem is, en blijft, het bestaan van de islamistische terroristen. Je moet niet proberen. Het werd weer te kalm, de Israëli's probeerden weer de toegang tot een kier te openen, en lap, de islamisten van Hamas staan er met hun moordenaars. |
Ja roodhaar, ge hebt gelijk; Amen!
In Uw nonsens en verzinsels trap ik ook niet. Er zal daarginds nooit vrede zijn, in het hamas handvest staat klaar en duidelijk te lezen dat hun doel is; de Israëlische staat te vernietigen! Waarschijnlijk hebt U dat niet gelezen ofwel bent U het daar mee eens, bent U ook iemand die roept; "Hamas hamas, Joden aan het gas"? Volgens mij is dat opnieuw oproepen tot genocide, volgens mij is dat zelfs erger dan de holocaust ontkennen! Moedig volk huh? Draai of keer het hoe je wil! Het is en blijft een achterlijk, bloeddorstig, barbaars volk - die 'islamieten'! |
Citaat:
Zionist is voor mij geen scheldwoord hoor.:lol: |
Citaat:
wat was er eerst Hamas of de zionistische landdiefstal ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be