Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Zatlap Michel Daerden grootste stemmenkanon (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124715)

Dimensie 8 juni 2009 19:16

Zatlap Michel Daerden grootste stemmenkanon

Zatlap Michel Daerden is het groot stemmenkanon van de PS geworden in Wallonie met 63.580 stemmen, dat is 25.000 stemmen meer dan numero 2, Elio Di Rupo met 38.784 stemmen. 8O

De 'oude' PS is still alive and kicking.

Jedd 8 juni 2009 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie (Bericht 4158061)
Zatlap Michel Daerden is het groot stemmenkanon van de PS geworden in Wallonie met 63.580 stemmen, dat is 25.000 stemmen meer dan numero 2, Elio Di Rupo met 38.784 stemmen. 8O

in Vlaanderen halen de narren en de zotten ook onevenredig veel stemmen.

een universeel gegeven

BlueThunder 8 juni 2009 19:20

Onze familieadvocaat zuipt ook als een kanon en ziet er bijna blauw van, maar moet bekennen, een krak en een genie... dus wat gaat het ons verdomme aan of iemand zuipt of niet.

lollysticky 8 juni 2009 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4158070)
Onze familieadvocaat zuipt ook als een kanon en ziet er bijna blauw van, maar moet bekennen, een krak en een genie... dus wat gaat het ons verdomme aan of iemand zuipt of niet.

Daerden is nie echt ne krak bij het beheren van de financiën :lol:

manta 8 juni 2009 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4158070)

Hangt er van af of het een probleem geeft met z'n werk ... Als uwen advokaat ene keer goe zat voor de rechter staat zal het uw zaak ook niet veel goed doen ...

Andro 8 juni 2009 20:11

Dat zou een goede klant kunnen zijn voor ons café, het lijkt Bourvil wel. :lol:

jevaly 8 juni 2009 20:12

Citaat:

zie je wel dat er een band is tussen vlaanderen en wallonië? We houden allemaal wel van een glaasje.:lol:

Pietje 8 juni 2009 20:37

1 Bijlage(n)
8-)

Tzuvar Raemborr 8 juni 2009 21:36

Natuurlijk ben ik diep teleurgesteld, ik was één van die dommeriken die niet geloofde in zwaar verlies voor 't VB :D

Pijnlijk.

Nu is het afwachten welke coalitie gevormd gaat worden en wat BDW gaat doen. Die houdt nu de sleutel in handen. Ik betwijfel dat hij van CD&V veel garanties gaat krijgen voor zijn Vlaams-Nationalistische strijdpunten, dus de vraag is hoeveel, en wat gaat hij daarmee doen?

Ik denk dat de beste uitkomst nog zou zijn dat VB, NV-A en LDD in de oppositie de kans krijgen om een beetje te verbroederen en als ze dan volgende keer allemaal wat bij winnen, ineens radicaal van de huidige groep over te nemen. Maar dat zal ook wel weer een loze droom zijn :)

BlueThunder 8 juni 2009 21:38

De vraag is eerder welke opdrachten Van Rompuy van Big Boss Albert heeft gekregen ;)

lollysticky 8 juni 2009 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4158270)
8-)

echt zo'n zalig figuur... klag strijk :lol:

Andro 8 juni 2009 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4158270)
8-)

:rofl:

Praetorian 8 juni 2009 22:18

Daerden is de positieve De Croo: aanwezig op elke wafelenbak en toch geen bourgeois maniertjes.

Vlaanderen Boven 8 juni 2009 22:26

Toch wel triestig wat er in Wallonië is gebeurd. Ik had gehoopt dat Ecolo sterk zou winnen en de PS hard zou verliezen - het eerste is uitgekomen, het tweede niet echt. Ecolo is geschikt om de linkse Waalse stem te absorberen en die te gebruiken voor het opbouwen van een structuur die sociaal is zónder het cliëntelisme, het nepotisme, de inefficiëntie etc.

lollysticky 8 juni 2009 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4158706)
Toch wel triestig wat er in Wallonië is gebeurd. Ik had gehoopt dat Ecolo sterk zou winnen en de PS hard zou verliezen - het eerste is uitgekomen, het tweede niet echt. Ecolo is geschikt om de linkse Waalse stem te absorberen en die te gebruiken voor het opbouwen van een structuur die sociaal is zónder het cliëntelisme, het nepotisme, de inefficiëntie etc.

blijkbaar zijn ze voor zulke dingen... de PS levert het geld, en de bevolking volgt :|

Pietje 18 juni 2009 17:16

1 Bijlage(n)
8-)

Mr. Orange 18 juni 2009 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jevaly (Bericht 4158221)
zie je wel dat er een band is tussen vlaanderen en wallonië? We houden allemaal wel van een glaasje.:lol:

Als reden tot binding zijn mogen we - denk ik - heel wat volkeren laten aansluiten :-);-)

Henri1 18 juni 2009 18:11

Citaat:

Als Burgemeester van Ans wordt die zogenaamde zatlap op handen gedragen.

Bent U al in Ans geweest misschien ?

Zouden de camera's ook niet net die keren in de buurt zijn als de man een glaasje opheeft ?
U gelooft toch zelf niet dat die man 24/7 dronken is hoop ik.

Liever 12 Daerden's dan 1 De Winter.

Henri1 18 juni 2009 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr (Bericht 4158507)
Natuurlijk ben ik diep teleurgesteld, ik was één van die dommeriken die niet geloofde in zwaar verlies voor 't VB :D

Pijnlijk.

Nu is het afwachten welke coalitie gevormd gaat worden en wat BDW gaat doen. Die houdt nu de sleutel in handen. Ik betwijfel dat hij van CD&V veel garanties gaat krijgen voor zijn Vlaams-Nationalistische strijdpunten, dus de vraag is hoeveel, en wat gaat hij daarmee doen?

Ik denk dat de beste uitkomst nog zou zijn dat VB, NV-A en LDD in de oppositie de kans krijgen om een beetje te verbroederen en als ze dan volgende keer allemaal wat bij winnen, ineens radicaal van de huidige groep over te nemen. Maar dat zal ook wel weer een loze droom zijn :)

De Wever heeft juist niets in handen.
Een coalitie zonder NVA kan perfect en dat zonder ondemocratisch te zijn.

djimi 18 juni 2009 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4180566)

...

Liever 12 Daerden's dan 1 De Winter.

Met 12 keer Daerden aan het hoofd, zou het VB nooit de Madou-toren in geraakt zijn.

Ik snap uw redenering wel.

Overigens mag u ze wat mij betreft alle 12 + 1 = 13 houden.

Ik zal ze in elk geval niet missen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be