![]() |
Zatlap Michel Daerden grootste stemmenkanon
Zatlap Michel Daerden is het groot stemmenkanon van de PS geworden in Wallonie met 63.580 stemmen, dat is 25.000 stemmen meer dan numero 2, Elio Di Rupo met 38.784 stemmen. 8O
De 'oude' PS is still alive and kicking. |
Citaat:
een universeel gegeven |
Onze familieadvocaat zuipt ook als een kanon en ziet er bijna blauw van, maar moet bekennen, een krak en een genie... dus wat gaat het ons verdomme aan of iemand zuipt of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zou een goede klant kunnen zijn voor ons café, het lijkt Bourvil wel. :lol:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
8-)
|
Natuurlijk ben ik diep teleurgesteld, ik was één van die dommeriken die niet geloofde in zwaar verlies voor 't VB :D
Pijnlijk. Nu is het afwachten welke coalitie gevormd gaat worden en wat BDW gaat doen. Die houdt nu de sleutel in handen. Ik betwijfel dat hij van CD&V veel garanties gaat krijgen voor zijn Vlaams-Nationalistische strijdpunten, dus de vraag is hoeveel, en wat gaat hij daarmee doen? Ik denk dat de beste uitkomst nog zou zijn dat VB, NV-A en LDD in de oppositie de kans krijgen om een beetje te verbroederen en als ze dan volgende keer allemaal wat bij winnen, ineens radicaal van de huidige groep over te nemen. Maar dat zal ook wel weer een loze droom zijn :) |
De vraag is eerder welke opdrachten Van Rompuy van Big Boss Albert heeft gekregen ;)
|
Citaat:
echt zo'n zalig figuur... klag strijk :lol: |
Citaat:
|
Daerden is de positieve De Croo: aanwezig op elke wafelenbak en toch geen bourgeois maniertjes.
|
Toch wel triestig wat er in Wallonië is gebeurd. Ik had gehoopt dat Ecolo sterk zou winnen en de PS hard zou verliezen - het eerste is uitgekomen, het tweede niet echt. Ecolo is geschikt om de linkse Waalse stem te absorberen en die te gebruiken voor het opbouwen van een structuur die sociaal is zónder het cliëntelisme, het nepotisme, de inefficiëntie etc.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent U al in Ans geweest misschien ? Zouden de camera's ook niet net die keren in de buurt zijn als de man een glaasje opheeft ? U gelooft toch zelf niet dat die man 24/7 dronken is hoop ik. Liever 12 Daerden's dan 1 De Winter. |
Citaat:
Een coalitie zonder NVA kan perfect en dat zonder ondemocratisch te zijn. |
Citaat:
Ik snap uw redenering wel. Overigens mag u ze wat mij betreft alle 12 + 1 = 13 houden. Ik zal ze in elk geval niet missen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be