Jazeker |
8 juni 2009 20:35 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild
(Bericht 4158222)
ook genieten: kopstukkendebat
|
Ben er ook naar aan het kijken. Heerlijk!
Zo'n kopstukkendebat is ook interessant om nog eens te zien:
1. Bart De Wever kan na een pico-seconde een knallend antwoord geven op een gezaag dat een reuteltrut lang en zich missprekend moet formuleren.
2. Ik zie vele "totentrekkers". De grijns van De Winter, het botox-gezicht van Van Mechelen die waarschijnlijk De Lange Wapper wil om ervan af te springen om zelfmoord te plegen als die er niet komt (mja... logica), de gemaakte "warme stem" van JMDD, Mieke Vogels die zegt dat toch iedereen het eens is om aan een staatshervorming te werken ( :rofl: ), Thijssen die tot in den treure zoiets had van "ik durf hier niks zeggen buiten wollig gewauwel want we zitten al 2 jaar in een regering die er geen is".
3. Bart De Wever weer de enige is die geen emoties veinst maar echt wel meent. Op een bepaald moment was hij echt kwaad en dat kon je zien. En ik vind dat dat moet kunnen. Ik verwijs daarbij naar mijn eerste zin van punt 2.
4. Dat de natuurwetten, inclusief die die nog niet compleet bekend zijn en onder volle onderzoek, kunnen toelaten dat Caroline Gennez een meer zagerige en irritante toon van stem heeft dan Filip De Winter.
5. Dat Gennez de SP.a, als ze zo lang in functie mag blijven, onder de kiesdrempel kan krijgen.
|