Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Genieten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124718)

E. Gidius 8 juni 2009 19:42

Genieten

1 Bijlage(n)
(Bron: De Morgen)

BlueThunder 8 juni 2009 19:51

pre-party

lollysticky 8 juni 2009 20:02

feitelijk zou er in die eerste foto nog een zwaard boven het hoofd van Somers moeten hangen :P

toccata 8 juni 2009 20:10

Leedvermaak is leuk:-D

E. Gidius 8 juni 2009 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4158209)
Leedvermaak is leuk:-D

Het leukste moment komt als ze onder de kiesdrempel duiken.

born2bewild 8 juni 2009 20:12

ook genieten: kopstukkendebat

Jazeker 8 juni 2009 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4158222)
ook genieten: kopstukkendebat

Ben er ook naar aan het kijken. Heerlijk!

Zo'n kopstukkendebat is ook interessant om nog eens te zien:

1. Bart De Wever kan na een pico-seconde een knallend antwoord geven op een gezaag dat een reuteltrut lang en zich missprekend moet formuleren.

2. Ik zie vele "totentrekkers". De grijns van De Winter, het botox-gezicht van Van Mechelen die waarschijnlijk De Lange Wapper wil om ervan af te springen om zelfmoord te plegen als die er niet komt (mja... logica), de gemaakte "warme stem" van JMDD, Mieke Vogels die zegt dat toch iedereen het eens is om aan een staatshervorming te werken ( :rofl: ), Thijssen die tot in den treure zoiets had van "ik durf hier niks zeggen buiten wollig gewauwel want we zitten al 2 jaar in een regering die er geen is".

3. Bart De Wever weer de enige is die geen emoties veinst maar echt wel meent. Op een bepaald moment was hij echt kwaad en dat kon je zien. En ik vind dat dat moet kunnen. Ik verwijs daarbij naar mijn eerste zin van punt 2.

4. Dat de natuurwetten, inclusief die die nog niet compleet bekend zijn en onder volle onderzoek, kunnen toelaten dat Caroline Gennez een meer zagerige en irritante toon van stem heeft dan Filip De Winter.

5. Dat Gennez de SP.a, als ze zo lang in functie mag blijven, onder de kiesdrempel kan krijgen.

Gun 8 juni 2009 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4158265)
Ben er ook naar aan het kijken. Heerlijk!

Zo'n kopstukkendebat is ook interessant om nog eens te zien:

1. Bart De Wever kan na een pico-seconde een knallend antwoord geven op een gezaag dat een reuteltrut lang en zich missprekend moet formuleren.

2. Ik zie vele "totentrekkers". De grijns van De Winter, het botox-gezicht van Van Mechelen die waarschijnlijk De Lange Wapper wil om ervan af te springen om zelfmoord te plegen als die er niet komt (mja... logica), de gemaakte "warme stem" van JMDD, Mieke Vogels die zegt dat toch iedereen het eens is om aan een staatshervorming te werken ( :rofl: ), Thijssen die tot in den treure zoiets had van "ik durf hier niks zeggen buiten wollig gewauwel want we zitten al 2 jaar in een regering die er geen is".

3. Bart De Wever weer de enige is die geen emoties veinst maar echt wel meent. Op een bepaald moment was hij echt kwaad en dat kon je zien. En ik vind dat dat moet kunnen. Ik verwijs daarbij naar mijn eerste zin van punt 2.

4. Dat de natuurwetten, inclusief die die nog niet compleet bekend zijn en onder volle onderzoek, kunnen toelaten dat Caroline Gennez een meer zagerige en irritante toon van stem heeft dan Filip De Winter.

5. Dat Gennez de SP.a, als ze zo lang in functie mag blijven, onder de kiesdrempel kan krijgen.

Volmondig (VOLMONDIG) mee eens!!!!!!!!!!

azert 8 juni 2009 20:45

Bart De Wever ziet er toch niet gezond uit; zo vet; en dat voor een uitgemolken en leeggezogen Vlaming.

born2bewild 8 juni 2009 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4158303)
Bart De Wever ziet er toch niet gezond uit; zo vet; en dat voor een uitgemolken en leeggezogen Vlaming.

het is de gucht die daarover klaagt, en die heeft nogal eens inside informatie.

BlueThunder 8 juni 2009 20:48

Geen schrik hebben van Dewever ! Weet je nog wat hij De Decker ooit lapte in het verleden... lafaards die zo iets doen zijn tot veel in staat, ook tot verraad.

We spreken binnen een paar maanden nog een keer....

Conscience 8 juni 2009 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 4158125)
(Bron: De Morgen)

The Magnificent Seven aka(Reservoir Dogs)

Jazeker 8 juni 2009 21:07

Citaat:

Ja... het is dezelfde...

Uitgemolken en leeggezogen blijkbaar.

Mja... Jazeker uitdagen is nooit gezond.

Gun 8 juni 2009 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4158313)
Geen schrik hebben van Dewever ! Weet je nog wat hij De Decker ooit lapte in het verleden... lafaards die zo iets doen zijn tot veel in staat, ook tot verraad.

We spreken binnen een paar maanden nog een keer....

:rofl:

Cisalpina 8 juni 2009 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4158189)
feitelijk zou er in die eerste foto nog een zwaard boven het hoofd van Somers moeten hangen :P

Bart Somers staat daar niet op, op die eerste foto.

Savatage 8 juni 2009 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4158399)
Bart Somers staat daar niet op, op die eerste foto.

In het midden.

Savatage 8 juni 2009 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4158386)

Ja... het is dezelfde...

Uitgemolken en leeggezogen blijkbaar.

Mja... Jazeker uitdagen is nooit gezond.

Hij is z'n uitstraling wel volledig kwijt ..

BlueThunder 8 juni 2009 21:16

middel is Tombelein uit Knokke

Distel 8 juni 2009 21:34

Citaat:

:lol:

Als dat het beste is dat je kan verzinnen, dan zit de verzuring wel heel diep. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be