![]() |
bij de meisjes van plezier
IK ben op zoek naar de goedkoopste meisjes van Vlaanderen. Post hier de prijzen die jullie weten.
Ik ben een toffe en een knappe steuntrekker dus kost is wel belangrijk voor mij. Ook kwalitatief voldoen a.u.b. |
:lol:
|
Loop naar de hel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor de reaxie dronkoers. En wat is de prijs ?
Ik heb ondertussen een privébericht binnengekregen van iemand, en dat is dan 100€ voor een gans uur. (mag ook een vaste relatie worden ! maar dan tegen veel minder tarief en hulp in huishouden) |
Maar ik moet ook verplaatsingskosten in rekening brengen he, want ik ben afhankelijk van de fiets en het openbaar vervoer. (ik heb geen auto, alle steuntrekkers, dikke bmw is helaas een fabeltje)
|
Citaat:
|
Koop jezelf een opblaaspop.
|
Citaat:
Want bij de hokjesdames is het afbollen nadat ge gelost hebt eh |
Gewoon een enkele reis naar Thailand boeken, daar kosten de prostituees bijna niks. Mocht het ondanks het prijsvoordeel toch nog tegenvallen, neemt dan een touw.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verhuur mij tegen een overeen te komen prijs. :twisted:
|
'k Ben eens benieuwd wanneer Graziëlla zich hier komt roeren ... :-D
|
Citaat:
benieuwd hoe jij jezelf marketingsgewijs aan de man gaat brengen :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Je beseft toch wel dat je met hoerenlopen de kans op een serieuze (toekomstige) relatie enorm minimaliseert? |
Ondertussen heb ik weer een privéberichtje gekregen maar ditmaal was het 200euro voor een ganse avond. Ik probeerde af te dingen maar het heeft geen zin. Nogmaals, ik heb weinig geld !!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be