Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Yves desmet als meest dwaze verkiezingscommentaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124726)

Fredschot 8 juni 2009 20:55

Yves desmet als meest dwaze verkiezingscommentaar

Ik weet niet of er hier nog mensen zitten die de morgen lezen, maar de prijs voor de meest achterlijke verkiezingscommentaar gaat voor mij naar: Yves desmet

akkoord/niet akkoord?

meer uitleg daarover morgen want nu geen tijd meer...

Pietje 8 juni 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fredschot (Bericht 4158338)
Ik weet niet of er hier nog mensen zitten die de morgen lezen, maar de prijs voor de meest achterlijke verkiezingscommentaar gaat voor mij naar: Yves desmet

akkoord/niet akkoord?

Je vind die commentaar achterlijk omdat ze niet overeenkomt met jouw commentaar ???

born2bewild 8 juni 2009 21:03

desmet, durft die zich onderhand al vertonen op de kantoren van de morgen, of doet hij aan telewerk?

Pericles 8 juni 2009 21:04

Citaat:

akkoord/niet akkoord?

Yves Desmet is in de specialiteit " onzinnige commentaar leveren " niet te overtreffen. Het is volkomen juist wat u stelt.

Cisalpina 8 juni 2009 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4158373)
Yves Desmet is in de specialiteit " onzinnige commentaar leveren " niet te overtreffen. Het is volkomen juist wat u stelt.

Wat ik vanmorgen las van de hand van Marc Reynebeau leek me toch nog een pak debieler. Die man is een slechte analyst, een slechte journalist en een slechte intellectueel.

Gun 8 juni 2009 21:15

Citaat:

akkoord/niet akkoord?

Akkoord, al ligt gans die mand vol rotte appels ...

Gun 8 juni 2009 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4158365)
Je vind die commentaar achterlijk omdat ze niet overeenkomt met jouw commentaar ???

Sta jij oprecht achter deze post?

Pericles 8 juni 2009 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4158406)
Wat ik vanmorgen las van de hand van Marc Reynebeau leek me toch nog een pak debieler. Die man is een slechte analyst, een slechte journalist en een slechte intellectueel.

ha ja den diene, die was ik vergeten. Da's inderdaad ne zware concurrent voor Desmet. Gedeeld goud dan maar.:-D

Jazeker 8 juni 2009 21:17

Citaat:

De commentaar van Yves Desmet is altijd idioot... net als die die van die idioten van De Standaard trouwens. Ik lees meer zinnige dingen op blogs dan op krantensites.

Pietje 8 juni 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4158421)
De commentaar van Yves Desmet is altijd idioot... net als die die van die idioten van De Standaard trouwens. Ik lees meer zinnige dingen op blogs dan op krantensites.

Je kan persoonlijk iets idioot of zinnig vinden, maar daarom IS het nog zo niet.
Jij als nationalist reageert daar uiteraard anders op dan een niet-nationalist.
"Hier" zal je met dat soort opmerkingen bijval genieten omdat 70% vh forum flamingant/nationalist is. De echte samenleving is wel wat genuanceerder, dan die 70% "hier".

Gun 8 juni 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4158459)
Je kan persoonlijk iets idioot of zinnig vinden, maar daarom IS het nog zo niet.
Jij als nationalist reageert daar uiteraard anders op dan een niet-nationalist.
"Hier" zal je met dat soort opmerkingen bijval genieten omdat 70% vh forum flamingant/nationalist is. De echte samenleving is wel wat genuanceerder, dan die 70% "hier".

Yves' informatie is niet informatief
Yves' informatie is steeds tendensieus
Yves' informatie is steeds pejoratief
Yves' informatie is niet betrouwbaar
Yves' informatie is een journalist onwaardig
Yves' informatie is een redacteur onwaardig

Yves sucks

Hertog 8 juni 2009 22:57

Och, Yves Desmet is vooral oud aan het worden. Misschien was hij ooit een echte linkse intellectueel, nu zie ik vooral een man die voor zichzelf aan het zorgen is. Zijn opinies in De Morgen zijn iedere dag opnieuw het zelfde semi - intellectueel gezwets.

Ik vermoed trouwens dat de meeste werknemers bij De Morgen ondertussen wel weten hoe links die Yves nog werkelijk is. Wel jammer, van rebel naar brave ja-knikker in dienst van Van Thillo.

Iemand trouwens zijn schoenen gezien tijdens de verkiezingsshow op één? Een man van die leeftijd die met fluo groene schoenen de straat opgaat, verdient publieke minachting (tenzij hij het huis moet uitvluchten omwille van een brand ofzo natuurlijk en hij in de gauwte enkel de schoenen kan vinden die hij ooit kocht voor een lokaal clownbenefiet, dan kan dat tijdelijk door de vingers gezien worden).

Kallikles 8 juni 2009 23:00

Wie wel goed is, is Rik van Cauwelaert. De enige goede commentator die we nog hebben, eigenlijk.

born2bewild 8 juni 2009 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4158802)
Wie wel goed is, is Rik van Cauwelaert. De enige goede commentator die we nog hebben, eigenlijk.

^2

Praetorian 8 juni 2009 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4158802)

Hij is eerlijk en heeft oog voor onderliggende belangen.

Vlaanderen Boven 8 juni 2009 23:05

Ja? Zou het niet weten. Heb mijn abonnement anderhalf jaar geleden opgezegd toen het al te gortig werd met de walgelijke belgicistische houding die DM innam tov de regeringscrisis.

Pietje 8 juni 2009 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4158824)
Ja? Zou het niet weten. Heb mijn abonnement anderhalf jaar geleden opgezegd toen het al te gortig werd met de walgelijke belgicistische houding die DM innam tov de regeringscrisis.

Bestaat er dan zoiets als een flamingantische krant ??

Vlaanderen Boven 8 juni 2009 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 4158833)
Bestaat er dan zoiets als een flamingantische krant ??

Nope, en die moet er voor mijn part ook niet bestaan - het liefst heb ik een neutrale houding die zoveel mogelijk het weergeven van de feiten inhoudt.

born2bewild 8 juni 2009 23:38

zou desmet dit jaar al bij verhofstadt op verlof zijn geweest?

Fredschot 9 juni 2009 15:45

Citaat:

nee ik had moeten schrijven "onverantwoord" daar hebt ge gelijk in...

maar meer daarover later

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be