![]() |
Yves desmet als meest dwaze verkiezingscommentaar
Ik weet niet of er hier nog mensen zitten die de morgen lezen, maar de prijs voor de meest achterlijke verkiezingscommentaar gaat voor mij naar: Yves desmet
akkoord/niet akkoord? meer uitleg daarover morgen want nu geen tijd meer... |
Citaat:
|
desmet, durft die zich onderhand al vertonen op de kantoren van de morgen, of doet hij aan telewerk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij als nationalist reageert daar uiteraard anders op dan een niet-nationalist. "Hier" zal je met dat soort opmerkingen bijval genieten omdat 70% vh forum flamingant/nationalist is. De echte samenleving is wel wat genuanceerder, dan die 70% "hier". |
Citaat:
Yves' informatie is steeds tendensieus Yves' informatie is steeds pejoratief Yves' informatie is niet betrouwbaar Yves' informatie is een journalist onwaardig Yves' informatie is een redacteur onwaardig Yves sucks |
Och, Yves Desmet is vooral oud aan het worden. Misschien was hij ooit een echte linkse intellectueel, nu zie ik vooral een man die voor zichzelf aan het zorgen is. Zijn opinies in De Morgen zijn iedere dag opnieuw het zelfde semi - intellectueel gezwets.
Ik vermoed trouwens dat de meeste werknemers bij De Morgen ondertussen wel weten hoe links die Yves nog werkelijk is. Wel jammer, van rebel naar brave ja-knikker in dienst van Van Thillo. Iemand trouwens zijn schoenen gezien tijdens de verkiezingsshow op één? Een man van die leeftijd die met fluo groene schoenen de straat opgaat, verdient publieke minachting (tenzij hij het huis moet uitvluchten omwille van een brand ofzo natuurlijk en hij in de gauwte enkel de schoenen kan vinden die hij ooit kocht voor een lokaal clownbenefiet, dan kan dat tijdelijk door de vingers gezien worden). |
Wie wel goed is, is Rik van Cauwelaert. De enige goede commentator die we nog hebben, eigenlijk.
|
Citaat:
^2 |
Citaat:
|
Ja? Zou het niet weten. Heb mijn abonnement anderhalf jaar geleden opgezegd toen het al te gortig werd met de walgelijke belgicistische houding die DM innam tov de regeringscrisis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou desmet dit jaar al bij verhofstadt op verlof zijn geweest?
|
Citaat:
maar meer daarover later |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be