Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   we staan te popelen om mee te regeren..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124757)

ilfalco 9 juni 2009 12:32

we staan te popelen om mee te regeren.....

quote dewever=

De N-VA staat naar eigen zeggen ook te popelen om mee te regeren. "Daar hebben we ongelooflijk veel zin in", gaf De Wever toe.

en verder

Citaat:

" je zult van mij geen straffe taal meer horen...."

pfffff hoe kan je zo machtsgeil zijn....

mocht het Vb zo gehandeld hebben dan was er ook nooit cordon geweest hoor. #-o mocht dillen meteen op het paleis zijn gaan zeggen dat ze staan te popelen....

hopelijk blijft er nog wat wijn over.

vlijmscherp 9 juni 2009 12:34

dus opkomen bij de verkiezingen, die verkiezingen winnen, maar dan niet mogen zeggen dat je mee wilt regeren???

je kan niet blijven zwelgen in je eigen grote gelijk hé.....

Another Jack 9 juni 2009 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4159811)
dus opkomen bij de verkiezingen, die verkiezingen winnen, maar dan niet mogen zeggen dat je mee wilt regeren???

je kan niet blijven zwelgen in je eigen grote gelijk hé.....

O jawel,

Het is dan ook het enige bestaansrecht van het VB.

BlueThunder 9 juni 2009 12:36

Hoe doorzichtig allemaal, die die met zijn heksen/Sidonia neus ( Boerswa ) vlug voor de schijn even de vlaamse regering verlaten, slachtofferrol op zich genomen... wetende dat ze anders voor verraad zouden zijn veroordeeld door het volk. kartel weg en zie nu, veel meer stemmen.... en het klikt toch goed he op den vrt met Bartje :lol: man man, wat is het volk toch dom

Txiki 9 juni 2009 12:37

Alé, gaan we de komende week een stortvloed aan minipostjes krijgen van VB'ers om toch maar de N-VA aan te vallen?

Goed bezig.

monza 9 juni 2009 12:39

Moet er nog vis zijn?

backfire 9 juni 2009 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 4159797)
quote dewever=

De N-VA staat naar eigen zeggen ook te popelen om mee te regeren. "Daar hebben we ongelooflijk veel zin in", gaf De Wever toe.

en verder

pfffff hoe kan je zo machtsgeil zijn....

mocht het Vb zo gehandeld hebben dan was er ook nooit cordon geweest hoor. #-o mocht dillen meteen op het paleis zijn gaan zeggen dat ze staan te popelen....

hopelijk blijft er nog wat wijn over.

'mocht' 'zou' ....tot in de eeuwigheid.
Elke VB'er die bereid zou zijn tot machtsdeelname zou compromissen hebben gesloten. Zeg dat ik het gezegd heb.

wils 9 juni 2009 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4159827)
Alé, gaan we de komende week een stortvloed aan minipostjes krijgen van VB'ers om toch maar de N-VA aan te vallen?
Goed bezig.

Hier niet alleen. "Op een ander (forum) " zal het ook wel zo zijn. De tegenpartij wordt daar de mond gesnoerd met een ban wanneer ze negatief is naar het Vlaams belang toe.

vlijmscherp 9 juni 2009 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wils (Bericht 4159866)
Hier niet alleen. "Op een ander (forum) " zal het ook wel zo zijn. De tegenpartij wordt daar de mond gesnoerd met een ban wanneer ze negatief is naar het Vlaams belang toe.

welk forum is dat??

Zwartengeel 9 juni 2009 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4159875)
welk forum is dat??

Dat ander forum waar jij op dit moment ook online bent? :mrgreen:

vlijmscherp 9 juni 2009 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4159879)
Dat ander forum waar jij op dit moment ook online bent? :mrgreen:

ik veronderstel dat ja, maar om daar geband te geraken, moet je al serieuze toeren doen, en ik geef daar al jaren kritiek op het VB, nog nooit problemen gehad met de mods, integendeel zelf.

circe 9 juni 2009 13:01

Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zeggen dat we de federale regering moeten laten verrotten in hun eigen beerputten. Ik ga helemaal niet meer zeggen dat we onze eigen verantwoordelijkheden moeten opnemen, ook al kleuren we daarbij eventjes buiten de lijntjes. Neenee, dat ga ik echt niet meer zeggen.

Ook niet dat we die verrottingsstrategie moeten doorvoeren zodat we geen transferten meer zullen betalen... zal ik niet meer zeggen.

Is er nog iets dat ik niet meer mag zeggen Kris?

vlijmscherp 9 juni 2009 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4159895)
Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zeggen dat we de federale regering moeten laten verrotten in hun eigen beerputten. Ik ga helemaal niet meer zeggen dat we onze eigen verantwoordelijkheden moeten opnemen, ook al kleuren we daarbij eventjes buiten de lijntjes. Neenee, dat ga ik echt niet meer zeggen.

Ook niet dat we die verrottingsstrategie moeten doorvoeren zodat we geen transferten meer zullen betalen... zal ik niet meer zeggen.

Is er nog iets dat ik niet meer mag zeggen Kris?

waar heb jij dat gelezen, als ik vragen mag?

backfire 9 juni 2009 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4159897)

Zoals altijd worden er nu al conclusies getrokken zonder af te wachten. Zo is de boel voor sommigen al op voorhand verziekt en verneukt.
Ik zou zeggen: geef de man een kans.

circe 9 juni 2009 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4159897)

hoezo? waarom moet ik dat eerst lezen? ik zeg toch dat het niet meer zal gezegd worden? Héél slim zijt ge ook niet hé?

BlueThunder 9 juni 2009 13:06

waar de "held" Dewever in staat toe is ( messen in de rug, verraad.... )

http://www.youtube.com/watch?v=VsNhurt1QUE

Turkje 9 juni 2009 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4159895)

Zolang ze het doen, is het OK voor mij 8-)

Turkje 9 juni 2009 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4159901)
Ik zou zeggen: geef de man een kans.

Die man had de kans zich ooit een Blok-lidkaart aan te schaffen, maar heeft dat niet gedaan. Kans verkeken dus.

:twisted:

vlijmscherp 9 juni 2009 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4159903)
hoezo? waarom moet ik dat eerst lezen? ik zeg toch dat het niet meer zal gezegd worden? Héél slim zijt ge ook niet hé?

neen, alleen gij zijt slim, al de rest is dom :roll:

E. Gidius 9 juni 2009 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 4159797)
De N-VA staat naar eigen zeggen ook [u][b]te popelen om mee te regeren. "Daar hebben we ongelooflijk veel zin in", gaf De Wever toe.

Leg eens rustig uit wat daar fout mee is, jongen.

Want voorlopig ben ik geneigd om de NVA omwille van die houding twee stemmen te geven in plaats van één (als ik die zou hebben).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be