![]() |
we staan te popelen om mee te regeren.....
quote dewever=
De N-VA staat naar eigen zeggen ook te popelen om mee te regeren. "Daar hebben we ongelooflijk veel zin in", gaf De Wever toe. en verder Citaat:
pfffff hoe kan je zo machtsgeil zijn.... mocht het Vb zo gehandeld hebben dan was er ook nooit cordon geweest hoor. #-o mocht dillen meteen op het paleis zijn gaan zeggen dat ze staan te popelen.... hopelijk blijft er nog wat wijn over. |
dus opkomen bij de verkiezingen, die verkiezingen winnen, maar dan niet mogen zeggen dat je mee wilt regeren???
je kan niet blijven zwelgen in je eigen grote gelijk hé..... |
Citaat:
Het is dan ook het enige bestaansrecht van het VB. |
Hoe doorzichtig allemaal, die die met zijn heksen/Sidonia neus ( Boerswa ) vlug voor de schijn even de vlaamse regering verlaten, slachtofferrol op zich genomen... wetende dat ze anders voor verraad zouden zijn veroordeeld door het volk. kartel weg en zie nu, veel meer stemmen.... en het klikt toch goed he op den vrt met Bartje :lol: man man, wat is het volk toch dom
|
Alé, gaan we de komende week een stortvloed aan minipostjes krijgen van VB'ers om toch maar de N-VA aan te vallen?
Goed bezig. |
Moet er nog vis zijn?
|
Citaat:
Elke VB'er die bereid zou zijn tot machtsdeelname zou compromissen hebben gesloten. Zeg dat ik het gezegd heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik beloof plechtig dat ik niet meer zal zeggen dat we de federale regering moeten laten verrotten in hun eigen beerputten. Ik ga helemaal niet meer zeggen dat we onze eigen verantwoordelijkheden moeten opnemen, ook al kleuren we daarbij eventjes buiten de lijntjes. Neenee, dat ga ik echt niet meer zeggen.
Ook niet dat we die verrottingsstrategie moeten doorvoeren zodat we geen transferten meer zullen betalen... zal ik niet meer zeggen. Is er nog iets dat ik niet meer mag zeggen Kris? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zeggen: geef de man een kans. |
Citaat:
|
waar de "held" Dewever in staat toe is ( messen in de rug, verraad.... )
http://www.youtube.com/watch?v=VsNhurt1QUE |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Want voorlopig ben ik geneigd om de NVA omwille van die houding twee stemmen te geven in plaats van één (als ik die zou hebben). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be