Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingsforum 2009 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=217)
-   -   Partijleider Jean-Marie Le Pen én dochter voor de grote poen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124758)

Brugge Veilig en Leefbaar 9 juni 2009 12:46

Partijleider Jean-Marie Le Pen én dochter voor de grote poen...

De afvaardiging van het Franse Front National (FN) in het Europees Parlement wordt zo zoetjesaan een familiezaak. De rechtsradicale partij oogstte bij de Europese verkiezingen amper 6,34 procent van de stemmen, net goed genoeg om drie zeteltjes warm te houden in Brussel en Straatsburg.

Partijleider Jean-Marie Le Pen werd in Zuidwest-Frankrijk herverkozen en wordt met zijn 80 lentes de doyen van het Europees Parlement. Zijn dochter Marine (40) won in het rode bastion Rijsel een mandaat. De derde FN-europarlementariër komt evenwel niet uit de Le Pen-stal: Bruno Gollnisch, de concurrent van Marine voor de opvolging van papa Jean-Marie, werd in Oost-Frankrijk werd verkozen.

Bron Het Laatste Nieuws
(dpa/ka)

Net zoals bij ons (de Dillens voorop): eerst oompje en dan oompjes kinderen.
Eigen Zak Eerst, altijd en overal.
Tot eer en glorie van de zotten die in extreem-rechts geloven en de grote kuis zien. :twisted:

lollysticky 9 juni 2009 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4159854)
De afvaardiging van het Franse Front National (FN) in het Europees Parlement wordt zo zoetjesaan een familiezaak. De rechtsradicale partij oogstte bij de Europese verkiezingen amper 6,34 procent van de stemmen, net goed genoeg om drie zeteltjes warm te houden in Brussel en Straatsburg.

Partijleider Jean-Marie Le Pen werd in Zuidwest-Frankrijk herverkozen en wordt met zijn 80 lentes de doyen van het Europees Parlement. Zijn dochter Marine (40) won in het rode bastion Rijsel een mandaat. De derde FN-europarlementariër komt evenwel niet uit de Le Pen-stal: Bruno Gollnisch, de concurrent van Marine voor de opvolging van papa Jean-Marie, werd in Oost-Frankrijk werd verkozen.

Bron Het Laatste Nieuws
(dpa/ka)

Net zoals bij ons (de Dillens voorop): eerst oompje en dan oompjes kinderen.
Eigen Zak Eerst, altijd en overal.
Tot eer en glorie van de zotten die in extreem-rechts geloven en de grote kuis zien. :twisted:

niet dat ik u in uw roes wil komen storen, maar is dit ook niet iets waar de 'traditionele 3' zich enorm aan zondigen? in de belgische politiek voorbeelden te over hoor :roll: Natuurlijk is het veel sensationelere om het op extreem rechts te gaan prikken :P

edit: u haalt het idd zelf aan :)

Andro 9 juni 2009 13:20

Brugge Veilig en Leefbaar 9 juni 2009 13:26

Mijn roes ? 8O
Ik wil duidelijk maken dat al wie in 'de grote kuis' gelooft van extreem-rechts nog veel idioter is dan de believers in de traditionele partijen. En niet alleen de troonopvolging, ook het hoerenjagen bij de grote bonzen is exact hetzelfde...
Er zijn er zelfs die het liefdesbedje proberen te spreiden in Straatsburg. Met dubbele Europese pree. De beteuterde gezichten gezien toen dit mislukte ? En dat meer dan 100.000 dwaze sukkels daar hun stem aan gaven. Men zou voor minder beschaamd om zijn Vlaming te zijn.
Gefoefel, eigen aan macht en geld ! 8-)

FDM 9 juni 2009 14:12

Jean-marie wordt toch voorzitter vh EP

lollysticky 9 juni 2009 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4159950)
Gefoefel, eigen aan macht en geld ! 8-)

de reden waarom de meeste 'top' politiekers aan politiek doen... u dacht toch niet dat het om het 'welzijn van de mensen' draaide? :)

Brugge Veilig en Leefbaar 9 juni 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4160341)
de reden waarom de meeste 'top' politiekers aan politiek doen... u dacht toch niet dat het om het 'welzijn van de mensen' draaide? :)

Neen, maar ooit dacht ik dat er een partij was die het anders zou aanpakken.
Dat was zo, tot de grote poen er bij te pas kwam... :roll:

dominatrix 9 juni 2009 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 4160506)
Neen, maar ooit dacht ik dat er een partij was die het anders zou aanpakken.
Dat was zo, tot de grote poen er bij te pas kwam... :roll:

Waarom zit jij dan nu nog in een partij die net zo is als alle anderen? Wat voor nut heeft het dan? En waarom dan op ons kappen als jouw partij net hetzelfde is?

Weet ge wat grappig is? Ik dacht dat ge voor het eerst in Uw bestaan een politieke analyse ging maken zonder ons erbij te sleuren... maar neen, dat kun je niet. Wij zijn en blijven gewoon Uw bestaansreden Julien, zelfs al hebben we U op de straatstenen gestampt :lol:

garfield 9 juni 2009 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4160717)
Weet ge wat grappig is? Ik dacht dat ge voor het eerst in Uw bestaan een politieke analyse ging maken zonder ons erbij te sleuren... maar neen, dat kun je niet. Wij zijn en blijven gewoon Uw bestaansreden Julien, zelfs al hebben we U op de straatstenen gestampt :lol:

Toch triestig hé, enkel leven van VB-bashing. Ik heb er eigenlijk medelijden mee. :|
Dat zal de Franse politiek hem bij het VB brengt is triestig.
De leuze is dan ook "alle wegen leiden naar VB" :twisted:

Brugge Veilig en Leefbaar 9 juni 2009 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4160798)
Toch triestig hé, enkel leven van VB-bashing. Ik heb er eigenlijk medelijden mee. :|
Dat zal de Franse politiek hem bij het VB brengt is triestig.
De leuze is dan ook "alle wegen leiden naar VB" :twisted:

Man, man,... Al vele maanden is het hier niets anders dan LDD-bashen ! 8O
Voordien ontelbare topics met het kraken en afkammen van de N-VA. Iedereen is slecht, het Blok, dat zijn de Onfeilbaren.
Ben benieuwd wie achter al die schuilnamen verborgen zit, en vooral hoeveel er van die anonyme helden hun zakken vullen bij het Vuil Blok, als mandataris of personeel. 8-)

forzaflandria 10 juni 2009 01:35

Even terzijde - een andere rechtse partij - het mij volledig onbekende 'Libertast' - haalde blijkbaar meer stemmen dan Le Pen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be