![]() |
CD&V verliest de verkiezingen.
Voor één keer moet ik Vandelanotte(SPa) gelijk geven.
De CD&V is 2% achteruit gegaan tov van de verkiezingen toen ze nog alleen in de boot zaten. De SPa daartegen maar 1%. tja,het zouden geen tjeven zijn moeten ze niet jubelen,ook als ze een schot in hun kont krijgen.:lol: |
Vrienden, we hebben gewonnen :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Luisteren naar Monseigneur Dehaene, Wilfried Martens en Mark Eyskens, moet ze. |
Nee, ze hebben meer zetels gehaald dan vorige keer als je de NVA zetels eraf trekt. Dat noem ik een overwinning.
Met 2003 vergelijken is gewoon belachelijk. |
Citaat:
Weer een tjeventruck? |
Citaat:
de blauwbloedigen en de sossen hebben gewonnen dan. De nva is wellicht status kwo gebleven? En Dedekker is een fata morgana. En "there is no Vlaams Belang in Flanders" murmelde comical Vandemijnklotie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaanderen heeft gestemd voor de status quo(lees immobilisme)
Wallonië heeft gestemd voor de status quo(lees corruptie) Arm klootjesvolk.:oops: |
De meest eufemistische reactie was die van de Croo, "de mensen stemmen liberaal maar niet op Open VLd" daarop zegt de verslaggever "Dus u hebt de verkiezingen verloren?" De Croo " Ik zou het niet zo willen stellen dit resultaat wil enkel zeggen dat we volgende keer meer stemmen kunnen terugwinnen." Lolz
|
Ik vind theyssen wel een kloeke madam, doet me denken aan Tatcher. Allez meer een doorsnede Tatcher/ Merkel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen heeft gewonnen. Behalve de verliezers.
|
SP.A 15 % en nog steeds kleiner dan het VB. Is dat winnen?
|
Verliezen,en toch weer mee regeren.
Het enige land waar het kan.Belgieke(op democratische manier wel te verstaan). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be