![]() |
Wederom een staaltje van EU-bemoeizucht:
EU tegen Nederland: Deel vaccinaties Mexicaanse griep met andere landen:
Ik zou tav van de gezondheid toch kiezen dat Nederland (en al die andere landen die hun gezondheidszorg wel in orde hebben) eerst voor hun eigen bevolking kiezen. Het spijt me me echt, maar in dit geval kies ik dan toch voor "eigen volk eerst", zeker als die griep echt gevaarlijk dreigt te gaan worden. http://www.spitsnieuws.nl/archives |
Page Not Found
Page not found - /archives/ |
Is het niet beter voor Nederland dat die vaccinaties gaan waar ze nodig zijn om meer kans te hebben een eventuele epidemie te voorkomen nog voor ze uitbreekt?
Help de mensen die ziek worden zodat ze het niet verder kunnen verspreiden en dan heb je er zelf ook geen last van. |
Help andere landen. Dan voorkom je leed in eigen land. Je moet verder nadenken als de bekrompen visie van "Nederland eerst". Beter zeg: Europa eerst, want dat is wat we eens wat vaker moeten doen
|
Beter iedere grensoverschrijder preventief ontsmetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
The Who zal dit vanavond bekendmaken. |
Citaat:
Het vaccin is overgens nog niet eens klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het hoeft uiteraard niet überhaupt dodelijk te zijn om het met de term pandemie te bedelen In ieder geval verspreid het ding zich razendsnel _ daar waar het eerst nog leek dat de groei zou stagneren _ zonder de nodige maatregelen kan je dus gerust stellen dat dat dodental fameus zal oplopen met een factor 7 miljard op ( geschat ) enkele tienduizenden |
Citaat:
Het is wachten op de winter en een eventuele verandering van het virus. Wel neemt het aantal gevallen nu snel toe. |
Zwijnengriep is voor watjes, er gaan veel minder mensen aan dood dan aan de gemiddelde griep die we over ons heen krijgen.
|
Citaat:
Hoe lang zijn ze nu al aan het zagen over die varkensgriep?! Het resultaat is 141 doden wereldwijd ocharme!:roll: Ik zou willen dat ze eens de cijfers van het aantal doden bekendmaken die wereldwijd vallen bij een gewone griepepidemie. Zal een pakske meer zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Een virus trekt zich niks aan van staatsgrenzen of nationaliteiten, het is dus een debiele houding van de Nederlanders en gelukkig hebben we de EU weer die wat verstand heeft.
|
Citaat:
|
Maar is er überhaubt al een vaccin trouwens?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be