![]() |
VHS: "de kar staat stil omdat ze volgeladen is met onopgeloste dossiers"
HAHAHAHAHA :lol:
VHS (de persoon die in levende lijve ervoor gezorgd heeft dat 8 jaar lang alle dossiers die ook maar een klein beetje moeilijkheden konden veroorzaken, in de frigo gegaan zijn), komt ons vandaag doodleuk vertellen dat er nu teveel onopgeloste dossiers zijn, en dat het tijd is dat we ze gaan oplossen :lol::lol::lol::lol: lees meer: HLN link De arrogantie van een liberaal kent geen grenzen, en zijn goedgevulde zakken ook niet. |
Het is toch goedgeklaagd dat dit ongedierte weer opgedoken is. Weg, weg ermee, zover mogelijk.
|
Verafstoot heeft begot die kar zelf gekocht 8 jaar geleden; ze volgestouwd; ze vervolgens verkocht en dan veel te duur terug gehuurd.
En nu komt hij daar verwonderd over doen en van zijn gat maken. Ne mens zou van minder beginnen met tussen zijn tanden te fluiten. |
Ik begrijp ook totaal niet waarom ze die man telkens weer opnieuw uit Toscane gaan halen. Laat hem toch gewoon zijn wijn brouwen!
Ik heb echt een fysieke afkeer van hem gekregen: ik kan niet meer tegen dat venijnig lachske rond zijn mondhoeken. Ik geloof hem zo al niet meer, en zeker niet als hij dan nog zijn mondhoeken laat krullen. |
De Gucht en Verhofstadt zijn fantastisch in hypocrisie.
|
En te zeggen dat 500.000 van onze medeburgers die man een stem gegeven hebben. Het is om je de haren van het hoofd te trekken.
|
Blauw gaat de regering doen vallen, let maar op.
|
Citaat:
stuur hem naar europa en dan zijn wij er vanaf |
Citaat:
Dan komen er nieuwe - weliswaar controversiële want 'ongrondwettelijke' - verkiezingen en dan kunnen we met z'n allen mobiliseren om Open-VLD zo dicht mogelijk in de buurt van de kiesdrempel te krijgen. Er zijn nog wel een paar andere partijen die ik daar graag zou zien, maar geen enkele zò graag als Open-VLD. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of dit soort haat voor het eigen volk kenschetsend is voor de VB-strekking, of zitten daar toch nog wat mensen met echte liefde voor zichzelf én voor hun volk? Niet het "mythische" volk zoals zij het zich dromen maar het reëel bestaande Vlaamse volk, met al zijn kleine, grote, irriterende en leuke kantjes? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zouden ze dat doen? |
Citaat:
post skrotum: ge weet toch waarom dit belangrijk is? Omdat eigenlijk het groot dreigement van zo'n konflikt het vallen van de regering is. Dit betekent niet dat het wetsontwerp niet gestemd zal kunnen worden; het betekent alleen dat de regering zou vallen, als de franstaligen van pure koleire hun ontslag zouden geven. Sommige frankofonen dreigen met nog verder te gaan, en het parlement voor de stemming te doen ontbinden. Maar dat ligt toch erg moeilijk. Happart geloofde daar misschien in, maar met die opsie moet ge geen rekening houden. Want dan is de onafhankelijkheid van Vlaanderen wel heeel dichtbij. |
Citaat:
En alle Vlaamse partijen zullen dit goedkeuren omdat het ook door alle Vlaamse partijen als wetsvoorstel is ingediend. Hoewel ik nog wel de mogelijkheid inzie dat Groen! zich zou onthouden, zoals ze ook deden in de commissie toen de Franstaligen allemaal uit protest de stemming verlieten. |
Citaat:
Ik ben blij met de terugkeer van Verhofstadt, want hij gaat gegarandeerd tegen de lamp lopen. Dit kluwen kun je niet meer ontwarren en het geld is op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be