![]() |
Wie wil intekenen om de betoging te laten uitbreiden met:
- algemene communautaire problemen - de beknotting van de vrijenmeningsuiting? - Eisen dat aan de eeuwige Waalse arrogantie een einde komt! - Een algemeen beter bestuur! Kleine opmerking, gelieve uitschot thuis te laten :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
dit "uitschot" of deze "vroegtijdige Alzheimer" blijft thuis :wink: want zijn vrije meningsuiting is hier sowieso beknot geworden :oops: Eurregio Maas-Rijn = COOL 8) 8) 8) 8) 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op hé, iemand anders dacht dat hij door mij n**i genoemd werd (omdat ik hem met een regime zou geassocieerd hebben). Anders eis ik ook excuses. |
Citaat:
|
Ik denk dat deze zaken voor velen sowieso een extra reden zal zijn om te komen betogen.
|
Inderdaad. Trouwens Leterme deed weer aardig aan lijkenpikkerij op Terzake, Stijn. Heel heel doorzichtig van Batavius Droogstoppel. :wink:
|
Dat was strategisch zeker niet slecht van Leterme, eerlijk is eerlijk :wink:
Af en toe het blok wat steunen kan geen kwaad, anders is stevieboy te zeker van z'n zaak. Als het blok na de verkiezingen toegeeft dat er in het verleden zaken zijn gebeurd die niet kunnen, en ze veranderen naar 'Nieuw Vlaams Blok' of iets dergelijks, heeft het cordon dan nog een bestaansreden? We hebben toch een wet die elk racistisch exces kan aanpakken inmiddels... |
Citaat:
|
Als we met een half-miljoen Vlamingen afzakken, is Belgziek compleet voltooid verleden tijd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lieve Jan,
Citaat:
Ik weet niet of er zoveel zijn, sommigen gaan twee keer moeten passeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be