![]() |
Muisgeruis
Geen draadgeruis
Met een draadloze muis Ook blijft de draad niet hangen achter dingen. |
Filosoof in wording?
|
Mighty Mouse. :D :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muisgeruis
Schaamhaar?
|
Eak-A-Mouse :shocked!: ;-)
Ik gebruik draadgestuurde , goedkoper !! En ja , herlaadbare is ook te doen !! Maar wat iemand het signaal van de draadloze stoort ?? |
Mickey Mouse gespot:
![]() ![]() |
![]() Ik bedank. (krijg namelijk serieus klachten bij gebruik van zo'n muis zonder staarje) |
Ik heb toch liever een muis met draad alleen al omdat ik een draadloze muis a) heel veel niet wee twaar ik dat ding gelegd heb en/of b) dat ding heel veel op de grond valt vanwege mijn motoriekproblemen.
|
Citaat:
d) veel moderne toetsenborden USB aansluitpoortjes hebben waardoor je met die 2 meter lange kabel van de muis die op een afstand van max 10 cm van je toetsenbord ligt genoeg bewegingsvrijheid hebt. e) weliswaar oplaadbaar maar toch batterijen nodig heeft. onnodig vervuilend dus. Ik zou het nut nog wat begrijpen als je computer ver van je bureau staat, maar een scherm met 50 meter aan signaal-kabel lijkt me ook niet je dat. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik leg mijn hand op je hoofd en je mag mijn ring kussen want ik vergeef je, mijn zoon. En neen... die link werkt niet. Of was ik dat vergeten te melden? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Opmerkelijk. De zenders zijn nochtans vrij zwak. Zeker niet te vergelijken met de fameuze capaciteiten van een gsmantenne. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn uitzonderingen natuurlijk... |
Die van mij is er een met een draad. Goed groot en voor rechtshandigen.
![]() |
Citaat:
De signaalsterkte van zo'n draadloze muis is inderdaad zwak, maar de hand komt wel langdurig nabij de antenne. Algemeen gesproken stelt men dat wanneer men frequenter aan elektromagnetische straling wordt blootgesteld het lichaam hier ook gevoeliger voor wordt. Door de pulsering staat het lichaam constant onder druk. Ik denk dat dat gegeven ook voor relevant kan worden gehouden als het om draadloze muizen/toetsenborden gaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be