Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homo's horen niet thuis in het voetbal! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124804)

Gezond Vlaanderen 10 juni 2009 08:18

Homo's horen niet thuis in het voetbal!

Bron: Het Laatste Nieuws, 09/06/2009

Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat homo's voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Homo's hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem.
Daarom is het beter een aparte voetbal (jeanetten) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden!

Voetbal is voor echte mannen! Hou het zo !

toccata 10 juni 2009 08:28

U wordt flauw

Fozzie 10 juni 2009 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4161871)

Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat homo's voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Homo's hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem.
Daarom is het beter een aparte voetbal (jeanetten) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden!

Echte mannen zagen niet constant over homo's.

bgf324 10 juni 2009 10:52

Citaat:

Van waar de frustraties?
- Te veel vaderliefde gehad (Incest)?
- Eens geneukt geweest tijdens het douchen na de match?
- Of mss zelf een kantje aan je persoonlijkheid dat je verborgen wil houden voor jezelf en voor ons?

Ik roep u dan ook op om u te outen. Ge zijt er nooit te oud voor, en ge zult zien dat ge u der beter bij zult voelen.

Maes_P 10 juni 2009 10:58

Citaat:

Moest ik uw avatar niet hebben gezien, zou ik denken dat dit een post van deTaliban was.
Waarmee jullie nogmaal bewijzen hoe dicht jullie moreel/ethisch aansluiten bij fundamentalistische moslims.

E. Gidius 10 juni 2009 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie (Bericht 4161899)
Echte mannen zagen niet constant over homo's.

Een mooike. Ik voel me helemaal echte man! :-)

circe 10 juni 2009 12:22

En nu eens proberen hetzelfde te zeggen over negers.....

bgf324 10 juni 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4162526)
En nu eens proberen hetzelfde te zeggen over negers.....

Ik doe een poging : :-)

Citaat:

negers horen niet thuis in het voetbal!

Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat negers voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. negers hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem.
Daarom is het beter een aparte voetbal (makakken) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden!

IronChef 10 juni 2009 12:40

Vlamingen horen niet thuis in het voetbal!

Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat Vlamingen voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Vlamingen hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem.
Daarom is het beter een aparte voetbal (patattentrekkers) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden!

Voetbal is voor echte mensen! Hou het zo!

IronChef 10 juni 2009 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4162568)
negers's horen niet thuis in het voetbal!

Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat negers's voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. negers's hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem.
Daarom is het beter een aparte voetbal (makakken) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden!

Mijn poging was beter, nah!

bgf324 10 juni 2009 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4162572)
:evil:

:twisted:

bgf324 10 juni 2009 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4162572)
Mijn poging was beter, nah!

En toch was ik eerst 8-)

IronChef 10 juni 2009 12:45

Joden horen niet thuis in het voetbal!

Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat Joden voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Joden hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem.
Daarom is het beter een aparte voetbal (haakneuzen) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden!

Voetbal is voor echte mensen! Hou het zo!

circe 10 juni 2009 12:47

kijk zenne, straks ben IK weer de extremist en moet ik weer naar de Youssof om uitleg te gaan geven! 8-)

Jeronimo 10 juni 2009 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P (Bericht 4162319)
Moest ik uw avatar niet hebben gezien, zou ik denken dat dit een post van deTaliban was.
Waarmee jullie nogmaal bewijzen hoe dicht jullie moreel/ethisch aansluiten bij fundamentalistische moslims.

Zou me niets verbazen moest hier een linkaard achter zitten die ons in discrediet wil brengen. :roll:

Maes_P 10 juni 2009 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4162736)
Zou me niets verbazen moest hier een linkaard achter zitten die ons in discrediet wil brengen. :roll:

Daarom ben je dan ook rechtaard.

IronChef 10 juni 2009 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4162736)

Ik denk ook wel dat het hier om een construct gaat. Maar dat er geen enkele rechtse die mening deelt betwijfel ik toch hoor.

Jeronimo 10 juni 2009 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4162748)
Ik denk ook wel dat het hier om een construct gaat. Maar dat er geen enkele rechtse die mening deelt betwijfel ik toch hoor.

Er zullen er wel tussen zitten, maar ik denk dat ze héél dun gezaaid gaan zijn.

IronChef 10 juni 2009 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4162754)

Mja, de meeste rechtsen hier heb ik toch alleszins nog nooit zo'n praat horen verkopen.

Flanelcondoom 10 juni 2009 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4162754)

Pas op hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be