![]() |
Homo's horen niet thuis in het voetbal!
Homo's horen niet thuis in het voetbal!
Bron: Het Laatste Nieuws, 09/06/2009 Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat homo's voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Homo's hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem. Daarom is het beter een aparte voetbal (jeanetten) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden! Voetbal is voor echte mannen! Hou het zo ! |
U wordt flauw
|
Citaat:
|
Citaat:
- Te veel vaderliefde gehad (Incest)? - Eens geneukt geweest tijdens het douchen na de match? - Of mss zelf een kantje aan je persoonlijkheid dat je verborgen wil houden voor jezelf en voor ons? Ik roep u dan ook op om u te outen. Ge zijt er nooit te oud voor, en ge zult zien dat ge u der beter bij zult voelen. |
Citaat:
Waarmee jullie nogmaal bewijzen hoe dicht jullie moreel/ethisch aansluiten bij fundamentalistische moslims. |
Citaat:
|
En nu eens proberen hetzelfde te zeggen over negers.....
|
Citaat:
Citaat:
|
Vlamingen horen niet thuis in het voetbal!
Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat Vlamingen voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Vlamingen hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem. Daarom is het beter een aparte voetbal (patattentrekkers) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden! Voetbal is voor echte mensen! Hou het zo! |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Joden horen niet thuis in het voetbal!
Maar liefst 70% vindt het onmogelijk dat Joden voetbal gaan spelen in een normale voetbalploeg. Joden hebben totaal geen benut van voetbal, geen tactiek en vooral het samen douchen achteraf vormt een erg groot probleem. Daarom is het beter een aparte voetbal (haakneuzen) ploeg op te richten en hun uit het normale voetbalcircuit te houden! Voetbal is voor echte mensen! Hou het zo! |
kijk zenne, straks ben IK weer de extremist en moet ik weer naar de Youssof om uitleg te gaan geven! 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be