![]() |
Primeurtje : 1ste vrouw met hoofddoek in parlement
'Mensen liggen niet wakker van mijn hoofddoek'
![]() BRUSSEL - Mahinur Özdemir (CDH) is de eerste vrouw met een hoofddoek in een Belgisch parlement. Ze is vrouw, moslima, 26 jaar, van Turkse origine en sinds twee dagen gekozene voor het Brussels Parlement. Een spraakwaterval ook als het over sociale problemen en stadsontwikkeling gaat, de projecten waarmee ze zich ook in de Schaarbeekse gemeenteraad bezighoudt. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=9N2B8ACI wat een prachtige evolutie in België wie hier leeft, mee bouwt aan de verdraagzame samenleving moet kansen krijgen :-D |
Citaat:
Van een evolutie gesproken : terug naar het obscurantisme .... Terug naar de middeleeuwen ... Terug naar religieuze kwezelarij (leve de islamitische Alexandra Coolens, juichen de "progressieven"). En dat voor een 3de generatie Belg. |
Dat iemand een hoofddoek wil aandoen, ik zal het nooit begrijpen
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie je de Vlaemsche jeugd van 26 jaar al aan een religieuze revival beginnen? Ze zouden het mikpunt van spot worden van de progressieven, precies diegenen die de hoofddoek de hemel inprijzen. Hoe hypocriet allemaal. |
en al die mensen die zich belachelij staatn te maken op een wei, rond lopen met vlaamse leeuwvlaggen, overal opduiken ( op de velokoers,.... ) dan die Vlaamse Leeuw gezangen, dat is allemaal veel erger en uit de tijd in plaats een hoofddoek dragen. ( beschermend tegen huidkanker en ozon )
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij is het eigenlijk eender, vind ze beide idioot |
Citaat:
Ik vind het slecht opgevoed meiske, een provocatrice zonder respect die haar geloof ongevraagd opdringt. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo veel rechtlijnigheid kan je niet verwachten van een zelfverklaarde dhimmie. |
Citaat:
|
Citaat:
stigmatiseert met een t Waar wordt er veralgemeend en gestigmatiseerd? Dat vraag ik me nu eens af. En waarom zou zeggen 'dat je hoofddoek een achterlijk religieus gebruik is' stigmatiserend zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Kan u nu werkelijk geen enkele discussie voeren zonder persoonlijk te worden? |
Citaat:
|
"Niemand ligt wakker van mijn hoofddoek"
Behalve de mensen die ervoor zorgden dat ze vanop een 21e (onverkiesbare) plaats toch verkozen geraakt is... |
Citaat:
Lukt dat niet zonder? Jij verwart godsdienstvrikheid met vrijheid van dresscode. Gaat zij in het parlement zitten om haar godsdienstvrijheid te beleven? Hoe gaat ze dat doen terwijl ze tegelijkertijd de parlementaire debatten zou moeten volgen en dus haar grijze massa moet gebruiken? |
Citaat:
Voor pedofilie dient men geen respect op te brengen, dat lijkt me duidelijk. |
Alle we zijn weer vertrokken voor enkele pagina's hersenloos moslim gebash
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be