![]() |
Schedel ontdekt op Mars ?
Men ziet er geen mens, geen kangoeroe,
geen water, geen lucht geen kaketoe. Maar zie ik nu scheel ? Ligt daar een bekkeneel ? Waar is David Bowie nu weer naartoe ? ![]() Ground Control, I have a problem ! |
Tuuuuuuuuuuurlijk.
|
Wat voor iedereen al lang duidelijk was zal nu ook weer door "hen" worden afgedaan als een verzinsel ... :-D
Wat gaan ze nu weer uitvinden ??? Dat het een rotsformatie is ??? Dat het een schaduw van de één of andere parasol in Ibiza is ??? :roll: Enfin , wij weten beter , we waren niet de eersten op mars ... :lol: |
En weer een gezicht op Mars...
|
Ik zal het maar niet verklappen....
Dat is de schedel van Boudewijn....8-) |
Luguber.
|
Ik heb wel eens ergens gelezen dat als men een ammoniakbom op Mars gooit, dat we het broeikaseffect daar weer herinstellen. Het zorgt voor een kettingreactie omdat de bevroren CO² weer de lucht in gaat.
|
Ik dacht dat het over een ammonia-asteroide van tweeenhalve kilometer zou gaan, freon zou de klus ook al kunnen klaren.
|
Citaat:
dat zou plezant zijn! |
Mars lijkt in principe heel veel op de aarde. Het heeft regelmatige seizoenen en omwentelingen. Dagen en jaren duren wel twee keer zo lang. En de zwaartekracht is een derde van wat het hier is.
Maar leven is zeker mogelijk, met genoeg manipulatie van onze kant. |
Citaat:
|
Citaat:
Een etmaal duurt op Mars ...... uur. |
Blijkbaar zijn er al tettenbars geweest op Mars?
|
8O
Shit, ze hebben mij ondekt. 8O Tegenwoordig kun je nergens meer je lijken dumpen zonder ondekt te worden :evil: |
Citaat:
|
Gezichtsbedrog!
|
Lijkt op Longcat.
|
Citaat:
|
Total Recall :-D
|
en dan?
hier op aarde vind je ook schedels hoor. :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be