![]() |
Pascal voelt zich "verraden"
Citaat:
Goede zaak dat deze hartstochtelijke verdediger van het roven van Vlaamse mensen en gemeenten niet meer in de Brusselse regering zal zetelen. Zijn romantisch woordgebruik, nu hij niet meer aan de mackt kan zitten, zal hooguit hier en daar een glimlach ontlokken. Hopelijk zijn de drie anderen, ttz Bruno De Lille (Groen), Steven Van Ackere (CD&V) en Guy Vanhengel (VLD), uit iets beter hout gesneden. |
Zucht... wat zijn we weer aan het navelstaren. Dit gaat over beleid in Brussel.
Ik vind het jammer, heb op hem gestemd. Hij schonk veel aandacht aan de fiets en aan publieke ruimte in de stad. Ik hoop dat Vanhengel op mobiliteit (indien hij deze bevoegdheid binnenhaalt) niet te veel de kaart van koning auto zal trekken. Gelukkig is er nog Ecolo. |
Ik heb ook altijd zo'n gevoel gehad dat er een hoek af was bij dat ventje.
Nu beweert hij zich verraden te voelen door een andere partij. Had hij misschien een voorakkoord met die partij? Of vond hij dat de groenen een aanhangsel waren van zijn partij, of beter nog, een aanhangsel van zijn persoontje ? |
Groen! is geen spa absolute trouw verschuldigd, we zijn onafhankelijk van elkaar
Ik ben in principe wel voorstander van dat als Groen! in een regering stapt dat spa erbij zit (anders stel je je héél kwetsbaar op op de linkse flank) Nuja we zullen zien wat de onderhandelingen geven, ik denk dat je de Brusselse partijen niet echt met de Vlaamse/Waalse kan vergelijken (de tendensen in verkiezingsuitslagen zijn er helemaal anders:|) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En samenwerken: met degene waar we het meeste van ons programma kunnen verwezenlijken |
Citaat:
|
Het bewijst uiteraard nog maar eens dat Groen! geen linkse partij is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ook iets al Max Van Dietsland denkt proberen uit te voeren Binnen het solidarisme ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De gemiddelde VB'er is linkser. Het loopt er vol met engdenkende, conservatieve, katholieke persoontjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Loontje komt om zijn boontje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be