![]() |
Modrikamen wil nieuwe politieke partij opstarten
De u ondertussen welbekende Modrikamen wil een rechtse volkspartij oprichten...
Nu weten we ineens waar al die dramatiek rond de Fortiszaak, waarbij hij er eigenhandig heeft voor gezorgd dat de Belg een heel deel geld werd afgeluisd, ten voordele van de 'arme aandeelhouders', goed voor was. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-beginnen.aspx |
Hij heeft er zijn eigen clienteel ingeluisd die populist !
|
Aernoudt achterna...
|
Schitterend.
Alleen hij kan voor een kentering in de Waalse politiek zorgen en.... hopelijk keldert hij straks de Nationale bank van België voor het Europees hof.:twisted: |
Citaat:
|
Wordt dat dan Lijst De Decker - version francophone?
|
Citaat:
Doen ze mee met het Waalse "non" dan natuurlijk niet. Maar dat denk ik niet van Modrikamen. Hij staat te veel op het naleven van de grondwet. Als hij consequent is moet hij dan BHV goedkeuren. Dat is zijn handelsmerk. |
Lang voordat Modrikamen nog maar verkozen zal geraken ligt LDD al uiteen.
|
Citaat:
Ondertussen hebben we al duizenden leden bij gekregen. |
Citaat:
Ik geef dit initiatief ook niet veel kans |
Hoe heet die partij : Fortis Populis ?
Slogan : eigen geld eerst ? |
Citaat:
'na al die jaren van bereidwillige medewerking, maakte de overheid ons het plots moeilijk', was ook een kanshebber. Er is echter een andere winnaar uit de bus gekomen: Le Parti Populaire de la Liberté ou de la Justice ........ Vrijheid en rechtvaardigheid, kan het goedkoper? Gelieve vooral ook nota te nemen van het adjectief. De man geneert zich er blijkbaar niet voor. |
"Volks" partij ???
Citaat:
Een profiteur eerste klasse.:evil: |
Citaat:
|
Zo gaf HBVL het althans weer. Het is waarschijnlijk
Le parti Populaire de la Liberté ofwel Le parti Populaire de la Justie denk ik dan? Hij zal er nog niet uit zijn? Hoewel die of ook wel gewoon kan. :-D |
Of ook
Citaat:
|
Hahaha.
Eerste partij congres: Op den Heizel! Schoenen niet verplicht! Anyway... Veel stemmen zie ik hem toch niet halen hoor. De meesten van zijn aanhang leken mij toch senioren op leeftijd echt lang zullen die het ook niet meer trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wallonië vergooide zijn stem
beweert advokaat Modrikamen. Hij bijt in de kuiten : Ministers buiten ! Kunnen wij dat maken ? Yes we can ! PPL |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be