![]() |
Wie kan het beste de nieuwe oppersmurf worden van de VLD?
wie ° wie
|
In ieder geval een blauwe smurf:-D
|
je gaat me niet geloven : de grote smurf is rood/blauw van kleur
|
welke optie zal leiden tot de snelste ondergang van de VLD?
|
Er is mar 1 oppersmurf die nooit of nooit zijn vat zal lossen en zich zal moeien met alles.
Alles wat ze zoeken is een nieuwe handpop. |
Margriet :D
|
Allez, was da nu ? Verhengel staat er zelfs niet bij !
|
den brusseleir was ik vergeten , vernoem hem dan gewoon
|
de VLD is altijd een vat buskruit: vol kliekskes.
die partij gaat nog is uit elkaar spatten. (typisch voor liberale partijen) |
ik blijf erbij : de e-mama
|
Citaat:
Die heeft in het verleden zijn deskundigheid al bewezen in het in de vernieling rijden van partijen. |
Ik zie niemand op die lijst die ik ergens nog dichtbij de leiding van de VLD zou willen zien.
Margriet is de keuze voor de humor, Bertje voor de totale ondergang. Ik zie daar alleen de oude garde, de verwende zoontjes, en de compromisfiguren. Niemand met ideeen, met een project. |
Het maakt mij totaal niet uit(ben geen VLD-lid/stemmer) en wezenlijk is er vrij weinig verschil tussen de middelgrote partijen(inclusief VlaamsBelang) in Vlaanderen.
Maar omdat ik graag eens lach: Margriet for President. |
Verhengel : 1 point 1 point , so far
|
Verhofstadt zal daar een zeeeeeeeeer dikke vinger in de pap hebben wie er nu de dans mag leiden. Maar ik heb er echt geen gedacht van, de Gucht jr al niet, Vanhengel is zich blijkbaar ook aan het terugtrekken... ja wie wil dat daar eigenlijk 'lei(ij)den'? Of wie wil er daar eigenlijk direct aan Guy's touwtjes gaan hangen?
|
Vanhengel geniet om een of andere onduidelijke reden wel de steun van de familie De Gucht... ;)
|
Geert Lambert !!!
|
geen slecht idee ! ze kunnen zich nog steeds met 5 achter hem verstoppen , vroeger met 10 ))
|
Is madam de Croo een optie?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be