![]() |
Waanzin: Real Madrid lapt 200 miljoen!
Ik plaats dit draadje niet in de sportafdeling, gezien de maatschappelijke relevantie.
Duizenden mensen verliezen hun baan, en Real Madrid lapt even 200 miljoen Euro voor twee voetballers. Ik vind dit zowel maatschappelijk als qua sportiviteit ongewenst en buitenproportioneel. Er moet snel een maximum transferbedrag worden ingesteld in de gehele wereld. |
Wat hoop je daarmee te bereiken?
|
Voetbal afschaffen, het is niet eens een echte sport.
|
Het is inderdaad buiten alle proportie.
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoe ze zulke bedragen opbrengen.
De helft van hun tribune zijn vrijkaarten voor vriendjespolitiek. illegale weddenschappen? Chinees geroefel? |
Laat Real maar doen, binnenkort zullen ze hun buitensporige transfers wel voelen ivm met de nieuwe financiële regels.
|
Citaat:
Voetbal, zoals zowat alles in een maatschappij waar Big Brother en andere pulp de hoogste kijkcijfers haalt, draait op big money... Omdat de mens dat zelf zo wilt. |
Citaat:
|
Van hun fans & sponsors?
Santiago Bernabeu heeft een capaciteit van meer dan 80.000 toeschouwers en zit haast altijd tjokvol. Dit was een wedstrijd tegen slechts KRC Genk - redelijk vol voor een redelijk onbelangrijke wedstrijd - de Madrileños juichen pas ná het 4de doelpunt. :mrgreen: ![]() ...en tsjah - ze moeten Barça toch óóit eens kunnen verslaan zeker.:lol: |
Citaat:
- kosten en andere spelertjes en reutemeteut. Wat televisie rechten Sponsorgeld Reclamegeld Ik denk niet dat we er gaan komen. |
Citaat:
Dat zal hun probleem dan wel zijn zeker?:-) |
Citaat:
Ik mag dat toch ook weten...'t zijn toch vzw's eh. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ze zulke pree's betalen...moet het gigantisch zijn. |
Citaat:
Zijn die eigenlijk beursgenoteerd? |
Real Madrid had vorig jaar 365,8 mln euro aan inkomsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan je evengoed een Lada kopen. |
Citaat:
Inkomsten van Volga zullen echt wel minder geweest zijn. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be