Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VRT maakt er een potje van !! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12499)

Vasili Saitzev 23 april 2004 12:42

Dat de vrt een rood huis zou zijn, zoals op dit forum wel eens wordt beweerd, heb ik nooit willen geloven. Maar de berichtgeving omtrend het blokarrest doet mijn vertrouwen in onze staatszender toch geen deugd!
zo zag ik in het middagnieuws van gisteren ( 22/4) ivan de vadder doodleuk verklaren dat nu ook al wie zelfs maar lid is, of hulp heeft geboden aan het VB strafbaar is!! ook en ik citeer " wie bvb een zaaltje verhuurd heeft aan het vb" Als dit de stelligste overtuiging is van vadderke, dan vraag ik mij toch af waarom niet elk lid van de sp veroordeeld is voor het aanvaarden van smeergeld, of elke klant bij de kb voor de kb lux zaak? Vadderke doet dus aan stemmingmakerij !!
Deze middag op het middagnieuws: Letereme heeft verklaard dat het moment van de uitspraak niet opportuun was, inderdaad op 50 dagen voor de verkiezingen is dit mooie reklame voor de anti politiek en dus indirect voor het vb. We krijgen in het nieuws niet eens de uitspraak van Leterme te zien, maar Robert Stevaert mag er wel uitgebreid komentaar op geven!? En wat komt een onderwerp als een bezoek van pvda leider Wouter Bos aan de vrt studio's doen op het nieuws, het is toch nog geen komkommertijd?
nee mijn illusie van een onafhankelijke nieuwsdienst ligt bij deze aan scherven

Liberaal Appel 23 april 2004 12:45

De leden van het Vlaams Blok kunnen beter hun lidmaatschap opzeggen binnen deze criminele organisatie ( beter voorkomen dan genezen )

SB1234 23 april 2004 12:45

mailen naar [email protected]

veel helpen doet het allicht niet, maar kwaad kan het ook niet.

TL 23 april 2004 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vasili Saitzev
Deze middag op het middagnieuws: Letereme heeft verklaard dat het moment van de uitspraak niet opportuun was, inderdaad op 50 dagen voor de verkiezingen is dit mooie reklame voor de anti politiek en dus indirect voor het vb. We krijgen in het nieuws niet eens de uitspraak van Leterme te zien, maar Robert Stevaert mag er wel uitgebreid komentaar op geven!?

Mag ik er op wijzen dat het interview met Leterme gisteren wél uitgebreid en integraal aan bod kwam in Ter Zake (en gedeeltelijk ook in het laatavondjournaal).
We zijn ondertussen een dag verder, dus nieuw nieuws: de reactie van Steve (die trouwens nog bijna niets gezegd heeft over het vonnis, dus het werd stilaan tijd). Logisch toch? Of moeten ze alles blijven herhalen?

Dilbert 23 april 2004 13:38

Citaat:

zo zag ik in het middagnieuws van gisteren ( 22/4) ivan de vadder doodleuk verklaren dat nu ook al wie zelfs maar lid is, of hulp heeft geboden aan het VB strafbaar is!! ook en ik citeer " wie bvb een zaaltje verhuurd heeft aan het vb"

Ik vrees dat vadderke gelijk heeft. Elke steun aan een racistisch verklaarde organisatie kan worden vervolgd. Dit geldt dus voor ALLE partijleden en mandatarissen, ALLE Vlaams Blok kiezers (die het openlijk zeggen, er is immers ook nog kiesgeheim), en IEDEREEN die steun geeft door VB stickers, petjes, etc openlijk te tonen, of iedereen die commerciele transacties doet met het Vlaams Blok. Ook IEDEREEN die op dit Forum pro-VB standpunten inneemt is strafbaar. Let wel, dit vraagt telkens een nieuwe vervolging.

Indien het VB slim is dan provoceren ze massaal het regime om dit te doen. Laat de "democraten" hun ware gelaat maar zien. :twisted: :twisted:

SB1234 23 april 2004 13:38

Niet helemaal juist.

Steve gaf vooral commentaar op de commentaar van Leterme. Hij moet commentaar geven op de politieke gevolgen e.d. van het vonnis, maar dat doet hij niet uit angst electoraal afgestraft te worden.

Ook onze premier blinkt dezer dagen uit in afwezigheid overigens.

Sinistra 23 april 2004 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liberaal Appel
De leden van het Vlaams Blok kunnen beter hun lidmaatschap opzeggen binnen deze criminele organisatie ( beter voorkomen dan genezen )

Ik heb zo'n sterk vermoeden dat u helemaal géén Liberaal Appeler bent. Maar eerder de beroepsprovocateur Peter De Ryck.

Werkslaaf 23 april 2004 14:29

Tuurlijk, eerst de grondwet veranderen en politieke maneuvers uitvoeren om het VB te veroordelen, en als de veroordeling er is lekker hypocriet staan zwaaien over de scheiding tussen de machten.

Wauw, alleen de goedgelovige huisvrouw en linkse bietekwiet (was dat nu racistisch, sexistisch of discriminerend?) trapt hier nog in.

Pelgrim 23 april 2004 14:32

al een chance dat ik geen bietekwiet ben dan.

k9 23 april 2004 14:34

Citaat:

zo zag ik in het middagnieuws van gisteren ( 22/4) ivan de vadder doodleuk verklaren dat nu ook al wie zelfs maar lid is, of hulp heeft geboden aan het VB strafbaar is!! ook en ik citeer " wie bvb een zaaltje verhuurd heeft aan het vb"

Dat is ook zo .

Citaat:

Als dit de stelligste overtuiging is van vadderke, dan vraag ik mij toch af waarom niet elk lid van de sp veroordeeld is voor het aanvaarden van smeergeld, of elke klant bij de kb voor de kb lux zaak?
Omdat die niet veroordeelt zijn wegens racisme?

Kristof Miele 23 april 2004 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liberaal Appel

Ik zou maar oppassen dat u er niet wordt uitgegooid, uit dat democratisch partijtje waar u in zit. Bestaat dat eigenlijk nog wel? U heult alvast al goed mee met de linksen van geest die dem belgique tot een ondemocratische woestenij hebben herschapen. Maar doet u gerust, u zal ooit nog wel inzien dat u er naast zit, wanneer u verkondigt dat een partij de mond snoeren via een rechtbank goed is.

Met democratische, Vlaams nationalistische groet

kangoo 23 april 2004 16:30

Ik ben Vlaams Blokker met lidkaart, net als mijn vrouw en dochter, en als het nodig is koop ik er nog twee. En als ze willen mogen ze vervolgen zoveel ze willen, alles is al in kannen en kruiken, en ik steun zo weinig mogelijk die paarsgroene smeerlappen: geen belastingen betalen, geen boetes en de sociale zekerheid kan ook mijne rug op.

Seba 23 april 2004 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kangoo
Ik ben Vlaams Blokker met lidkaart, net als mijn vrouw en dochter, en als het nodig is koop ik er nog twee. En als ze willen mogen ze vervolgen zoveel ze willen, alles is al in kannen en kruiken, en ik steun zo weinig mogelijk die paarsgroene smeerlappen: geen belastingen betalen, geen boetes en de sociale zekerheid kan ook mijne rug op.

laat mij raden: ondertussen profiteert u wel langs alle mogelijke kanten van die sociale zekerheid die anderen financieren?

Kristof Miele 23 april 2004 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:

Ik vrees dat vadderke gelijk heeft. Elke steun aan een racistisch verklaarde organisatie kan worden vervolgd. Dit geldt dus voor ALLE partijleden en mandatarissen, ALLE Vlaams Blok kiezers (die het openlijk zeggen, er is immers ook nog kiesgeheim), en IEDEREEN die steun geeft door VB stickers, petjes, etc openlijk te tonen, of iedereen die commerciele transacties doet met het Vlaams Blok. Ook IEDEREEN die op dit Forum pro-VB standpunten inneemt is strafbaar. Let wel, dit vraagt telkens een nieuwe vervolging.

Indien het VB slim is dan provoceren ze massaal het regime om dit te doen. Laat de "democraten" hun ware gelaat maar zien. :twisted: :twisted:

O nee! Dan gaan ze mij binnenkort vervolgen. En waarom? Omdat ik mijn mening zeg en niet wens te collaboreren met de belgicistjes! Dan gaan ze er hier veel mogen vervolgen!

Dan zullen de linkiewinkies weer opgelucht adem kunnen halen: eindelijk geen tegenstand meer van die vervelende tegenstanders. Dan kunnen ze hier "hun democratie" (tegenstanders wegfilteren) gaan belijden en tegen elkaar gaan zagen over hoe zoet de overwinning wel smaakt.

De Leeuw wankelt, maar zal weer opstaan. Hoezeer heeft men vroeger de VU uitgespuwd en veracht? Strijden moeten en zullen we! Democratisch en Vlaams, alles wat de Vlaamse Liberalen en Democraten niet zijn.

Kristof Miele 23 april 2004 16:35

Citaat:

U heeft lef. Vind ik heel mooi. Zo moesten er meer zijn!

sebby 23 april 2004 16:35

Citaat:

profiteur

TL 26 april 2004 09:30

Citaat:

Iemand die geen belastingen en geen boetes betaalt, die zijn dochter en vrouw dingen oplegt en heilig overtuigd is van zijn gelijk?
Volgens het VB bent u een Moslim!

eliohater 26 april 2004 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TL
Citaat:

Iemand die geen belastingen en geen boetes betaald, die zijn dochter en vrouw dingen oplegd en heilig overtuigd is van zijn gelijk?
Volgens het VB bent u een Moslim!

:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be