Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   Na Frankrijk, Nederland nu ook Duitsland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125000)

azert 15 juni 2009 12:42

Na Frankrijk, Nederland nu ook Duitsland

Dat Frankrijk ons op economisch gebied als een wingewest beschouwd zullen de Vlaams-nationaliteiten hier normaal vinden.
Dat Nederland er als de kippen bij was om Fortis Nederland weer naar hun land te halen was al een slag in het gezicht.
Maar helaas zal zelfs het geliefde Duitse volk geen greintje medelijden hebben met Antwerpen en zijn Opel-fabriek.
Als je zelfs al niet meer op het broedervolk kunt rekenen.
Bart, Filip en Gerolf, jullie moeten daar toch nog mensen kennen? Hallo

Kazan 15 juni 2009 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4172781)
Dat Frankrijk ons op economisch gebied als een wingewest beschouwd zullen de Vlaams-nationaliteiten hier normaal vinden.
Dat Nederland er als de kippen bij was om Fortis Nederland weer naar hun land te halen was al een slag in het gezicht.
Maar helaas zal zelfs het geliefde Duitse volk geen greintje medelijden hebben met Antwerpen en zijn Opel-fabriek.
Als je zelfs al niet meer op het broedervolk kunt rekenen.
Bart, Filip en Gerolf, jullie moeten daar toch nog mensen kennen? Hallo

:roll: Serieus. Denk je nu echt dat alle Vlaams-nationalisten aanhangers zijn van 1 of andere Germaanse rassentheorie.
Ik vind dat ronduit beledigend.

Zwartengeel 15 juni 2009 14:47

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 4173012)
:roll: Serieus. Denk je nu echt dat alle Vlaams-nationalisten aanhangers zijn van 1 of andere Germaanse rassentheorie.

Bijlage 50651

azert 15 juni 2009 15:51

Bart gaat toch graag op vakantie in Duitsland; hij moet daar toch kamaraden hebben?

azert 15 juni 2009 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 4173012)

Maar dat romaanse landen egoïsten zijn, allee dat begrijpen we nog; maar dat ook germaanse landen als Nederland en Duitsland geen enkele interesse hebben voor de arme Vlamingskes en als het erop aankomt de beste brokken voor zichzelf willen...moelijk te vatten toch?

Nestor Burma 15 juni 2009 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4173276)
Maar dat romaanse landen egoïsten zijn, allee dat begrijpen we nog; maar dat ook germaanse landen als Nederland en Duitsland geen enkele interesse hebben voor de arme Vlamingskes en als het erop aankomt de beste brokken voor zichzelf willen...moelijk te vatten toch?

Het begin was nog grappig te noemen, maar dit bewijst dat je echt dom bent.

azert 15 juni 2009 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4173431)
Het begin was nog grappig te noemen, maar dit bewijst dat je echt dom bent.

Mijn hoogste diploma is 25 meter schoolslag; en zelfs dat heb ik maar behaald na een herexamen.

Hollander 15 juni 2009 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4173276)

Ja hoor natuurlijk. Daarom ook dat een Belgisch bedrijf toestemming kreeg om onze grootste bank op te kopen en aan stukken te scheuren. En als we dan de kruimels proberen staande te houden, dan hebben we het nog gedaan ook. Een slag in uw gezicht nog wel....uw gevoel voor perspectief is wel heel eenzijdig.

brother paul 15 juni 2009 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 4173857)
Ja hoor natuurlijk. Daarom ook dat een Belgisch bedrijf toestemming kreeg om onze grootste bank op te kopen en aan stukken te scheuren. En als we dan de kruimels proberen staande te houden, dan hebben we het nog gedaan ook. Een slag in uw gezicht nog wel....uw gevoel voor perspectief is wel heel eenzijdig.

ik vind uw opmerking korrekt. Ik vind het een historisch gemiste kans van europa om te bewijzen dat na de fusie van de euro, en na de fusie van bedrijven op europese schaal, dat er nu een andere dan puur nationalistische reflex moet kunnen spelen bij het steunen van bedrijven.
En daar zijn we nu nog allemaal niet aan uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be