![]() |
Vind U Kessel-Lo ook véél te verstedelijkt?
Wat kan er gedaan worden om van Kessel-Lo terug een aangename plek om leven te maken? Mijn voorstel:
Bent u het eens met deze punten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou overigens ook verbieden aan mensen om bv. het brood, of het vlees in de supermarkt te kopen. Hierdoor wordt de lokale bakker en slager terug een plek voor een babbel en een gezellig onderonsje. Wat vindt u van dit plan? |
Citaat:
|
Citaat:
Kessel-Lo is zalig: de voordelen van Leuven, zonder de nadelen. Ik overweeg daar zelfs te gaan wonen. Ga jij dan verhuizen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker in de parochie Blauwput, mogen er verscheidene afgrijselijke woningen worden afgebroken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar heb je last dat jouw gemeente niet meer de 'kleine en fijne gemeente' is wat het vroeger zou geweest zijn. Dan is daar helaas weinig aan te veranderen. Je kunt het eventueel wat tegenhouden te laten verergeren door een bouwstop in te voeren, maar ja. Het beste is gewoon dat je zelf verhuist, al kan dit moeilijk zijn wanneer je een speciale band hebt met je dorp.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Kessel-Lo zal feodaal zijn, of het zal niet zijn! Ik heb gezegd. |
Citaat:
Zalig! (ge zijt wel iets vergeten te zeggen over de Kerk, die misschien nieuwe inquisities kan organiseren?) |
Citaat:
|
Ik heb al wel van mensen gehoord dat ze de bemoeienissen van Leuven absoluut niet kunnen apprecieren.
Los daarvan, lachwekkende voorstellen uiteraard. Ik ben er niet opgegroeid en daarom vind ik het ook maar een doolhof, dat Kessel-Lo. Maar het lijkt me best gezellig voor de inwoners. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be