Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   opmerking (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12507)

boss 23 april 2004 13:37

Ik zwerf hier nu al een tijdje rond op het forum en wat mij enorm opvalt zijn de ooglappen die veel mensen hier dragen.
Blijkbaar zijn er velen die enkel en alleen hun partij volgen, voor eventueel goede ideen van andere partijen hebben ze geen horen naar.
Ook valt het mij op dat er soms enorm cruw met elkaar wordt omgegaan.

Dit is geen persoonlijke aanval tegen iemand, wou gewoon even meedelen wat ik van dit forum vind, misschien dat ik ongelijk heb, aan jullie dan om dit te bewijzen.

Voor de rest vind ik het een prachtig ding, ideaal om van ideeen en gedachten te wisselen.

greetzzz
Boss

Herman Desmedt ©HD 23 april 2004 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boss
Ik zwerf hier nu al een tijdje rond op het forum en wat mij enorm opvalt zijn de ooglappen die veel mensen hier dragen.
Blijkbaar zijn er velen die enkel en alleen hun partij volgen, voor eventueel goede ideen van andere partijen hebben ze geen horen naar.

Dit is geen persoonlijke aanval tegen iemand, wou gewoon even meedelen wat ik van dit forum vind, misschien dat ik ongelijk heb, aan jullie dan om dit te bewijzen.

Voor de rest vind ik het een prachtig ding, ideaal om van ideeen en gedachten te wisselen.

greetzzz
Boss

Probeer dan de mensen duidelijk te maken dat ze ooglappen hebben.
Probeer dan aan te tonen dat er ook een andere kant aan elke medaille is.
En misschien leer je dan dat er veel soorten oogkleppen en medailles zijn.

Griffin 23 april 2004 14:00

Citaat:

(...)
(...)

Zo'n spelfout komt je duur te staan idd! :D Bedoelde je cru of ruw?
Ach, dat er hier veel zitten die wel hun partijstandpunt willen verkondigen maar niet willen nadenken over wat anderen zeggen, zegt in de eerste plaats iets over henzelf. :)

Rogier 23 april 2004 14:07

Beste,

Het is vrijdag, :D
Staks gaan we lekker doorzakken, :?
verwacht nu niet dat we over zulke zaken diep gaan nadenken. :roll:
De laatste opmerking wil ik natuurlijk dik onderschrijven. :twisted:

Alleé kom ge hebt gelijk.

Goed weekend, Mvg. Rogier

Pelgrim 23 april 2004 14:08

als partijloze moet ik boss eigenlijk wel gelijk geven. Er zijn hier aardig wat mensen die enkel vertellen wat er in het officieel programma staat.

Maus 23 april 2004 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
als partijloze moet ik boss eigenlijk wel gelijk geven. Er zijn hier aardig wat mensen die enkel vertellen wat er in het officieel programma staat.

Ooit al op PI of VA geweest, Pelgrim? Daarbij vergeleken is dit "de hemel".

Pelgrim 23 april 2004 14:14

Daar hebt ge ook weer gelijk in.

Herman Desmedt ©HD 23 april 2004 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim

Ooit al op PI of VA geweest, Pelgrim? Daarbij vergeleken is dit "de hemel".

Juist! Die stonden ook op mijn lijstje om mogelijk mijn ongenoegen tegen politici te spuien naar aanloop van de verkiezingen. Maar ik vind dit forum véél interessanter.

Vlaanderen Boven 23 april 2004 16:44

Het officiële standpunt van de N-VA kun je vinden hier:

http://www.nv-a.be/

Griffin 23 april 2004 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Het officiële standpunt van de N-VA kun je vinden hier:

http://www.nv-a.be/

Citaat:

Internationale economische en financiële instellingen zoals de Wereldbank of het Internationaal Monetair Fonds, moeten aan een democratische controle onderworpen worden.

Volledig akkoord met dit stukje, maar wel een beetje hooggegrepen en utopisch niet waar? :) Zolang de N-VA tenminste niet opkomt in de VS :)

Voor de rest: ligt allemaal een beetje in de lijn met de meeste andere partijen zeker? Behalve dan het uitgesproken Vlaamse karakter :)

Herman Desmedt ©HD 23 april 2004 17:09

Zolang je maar niet in conflict komt met het officiële standpunt van de forumbeheerder.

Spetsnaz 23 april 2004 17:14

Citaat:

Sommige mensen hebben nu eeenmaal geen eigen mening en hebben iets nodig om zich mee te identificeren, in casu een politieke partij.

De anonimiteit van het Internet zorgt nu eenmaal voor een lager niveau soms :?
Als je het niet kan halen, antwoord je gewoon niet meer.

boss 23 april 2004 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

(...)
(...)

Zo'n spelfout komt je duur te staan idd! :D Bedoelde je cru of ruw?
Ach, dat er hier veel zitten die wel hun partijstandpunt willen verkondigen maar niet willen nadenken over wat anderen zeggen, zegt in de eerste plaats iets over henzelf. :)

ik bedoel inderdaad cru, maar bij ons zeggen ze daar cruw tegen, vandaar dat ik het geschreven heb gelijk ik het uitspreek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be