![]() |
Mislukte kinderontvoeringen
We lezen nu al voor de derde keer dat er een kinderontvoering mislukt geweest is.
Nu vermoed ik niet dat iemand die er op uit is om een kleine te ontvoeren, zo dom is om dit alsmaar te laten mislukken. Ik denk eer dat sommige kinderen nogal veel fantazie hebben. Dat is nog al eens geweest, toen er velen ziek werden van koka kola te drinken. Kollektieve histerie. Liefst voor die dingen waar de mensen graag in trappen, en die zo'n beetje misterieus zijn. Wedden ? |
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat denkt gij van die vader die met een groot mes neergestoken werd voor de kribbe van zijn kleine, maar uiteindelijk niet meer gewond bleek dan van het uitduwen van een puistje ? |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zit de NWO achter deze ontvoeringsberichten, Schofie? |
Citaat:
Dat weet ik niet; maar wat ik wel onthouden heb, als een machtige uitspraak, twee drie jaren geleden een grote titel in het nieuwsblad van die flik die de verloren kinderen gaat zoeken daar, ge weet wel, .... zijn uitspraak was dus: er lopen meer zotten vrij rond, dan dat er opgesloten zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als ze er plezier in vinden om zoveel mensen de kop zot te maken met vergiftigingsverschijnselen, of met ontvoeringsverhalen, of met "ze hebben me met een mes neergestoken" verhalen ... en als de mensen daar dan nog graag in trappen ... |
Lap. Alweer een bericht in deze serie.
We zitten hier in Vlaanderen echt wel opgescheept met een generasie pedofielen die begot nog gene kleine ontvoerd kan krijgen .... link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090630_062 |
Amateurs zijn het.
|
Er komen er nog meer: de kinderen hebben nu twee maand weinig om handen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be