Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nu reeds in VK, wanneer hier ook? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125129)

Sus Iratus 18 juni 2009 13:32

Nu reeds in VK, wanneer hier ook?

In het Verenigd Koninkrijk zijn de stoppen van de multikul helemaal doorgeslagen:

Citaat:

'Blanken vaak ten onrechte gefouilleerd'

De Engelse politie moet stoppen met het fouilleren van blanken alleen maar om de statistieken "gelijk te trekken" zegt lord Carlile, die in Groot Britannie toezicht houdt op de uitvoering van anti-terreurwetten.

De politie in Engeland is vooral politiek correct bezig, aldus de lord in de Daily Mail.

Na eerdere klachten van mensenrechtenorganisaties over het feit dat zwarten en moslims vaker gecontroleerd worden, is het aantal blanken dat vorig jaar werd gefouilleerd plots met 185% gestegen van 25.962 naar 73.967

bron
Ik denk dat de Britse GeDaPo en diverse inquisitiebureautjes uitermate tevreden zullen zijn met dit resultaat. Mijn vraag is dus hoelang het nog gaat duren eer de politie hier onder druk van voorgenoemde GeDaPo en inquisitiebureautjes precies hetzelfde gaat doen, louter om de statistieken op te trekken.

Zet de poorten maar wagenwijd open en leve de zegeningen van de multikul!

Stelletje gestoorden...

nihao 18 juni 2009 13:46

Citaat:

'Blanken vaak ten onrechte gefouilleerd'
Mooi staaltje van vertekening : alsof het fouilleren van gekleurde medemensen steevast terecht gebeurt !

Maar al vaak protest tegen onterecht fouilleren van gelijk wie te lezen gekregen ?

kheops 18 juni 2009 13:48

"Na eerdere klachten van mensenrechtenorganisaties over het feit dat zwarten en moslims vaker gecontroleerd worden"

Dat is nu net de perceptiefout. Sinds wanneer zijn statistieken prior aan de reden waarom? Pak de oorzaak van de reden aan en niet het aantal.

Sus Iratus 18 juni 2009 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4179754)
Mooi staaltje van vertekening : alsof het fouilleren van gekleurde medemensen steevast terecht gebeurt !

Maar al vaak protest tegen onterecht fouilleren van gelijk wie te lezen gekregen ?

En is dat reden om voor nog veel meer onrecht te zorgen?

Wimpeus 19 juni 2009 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4179754)

Typisch politiek correcte hypocriete onzin.
Je mag volgens deze personen iemand pas fouilleren als je 100% zeker weet dat je ook iets zal vinden, anders is het fouilleren onterecht gebeurd.

Pist*on 19 juni 2009 16:48

De lompsten in heel het verhaal zijn natuurlijk de politiemensen die -duidelijk zonder enig nadenken- de gevolgde orders uitvoeren. en zo de multicul helpt te verankeren.
Nochtans zijn zij net diegenen die weten wat de multicul meebrengt, daarmee dat ze voorheen vooral immigranten fouilleerden...
Een flik is namelijk een lui dier en zoekt daar waar hij zeker prijs zal hebben, voor weinig inspanning. Die weten echt wel waar er altijd wel iets te rapen valt. Maar nu laten ze zich mak dwingen om te gaan zoeken, daar waar er veel minder te vinden is..
Of hoe de blanke bijna letterlijk weer -door de eigen gezagdragers- het brood van de plank laat stelen.

circe 19 juni 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4179709)
In het Verenigd Koninkrijk zijn de stoppen van de multikul helemaal doorgeslagen:

Ik denk dat de Britse GeDaPo en diverse inquisitiebureautjes uitermate tevreden zullen zijn met dit resultaat. Mijn vraag is dus hoelang het nog gaat duren eer de politie hier onder druk van voorgenoemde GeDaPo en inquisitiebureautjes precies hetzelfde gaat doen, louter om de statistieken op te trekken.

Stelletje gestoorden...

Hewel, ik vind dat heel goed.

Als men nog eens op zoek is naar twee blonde Zweeds uitziende criminelen, dan vind ik dat ze eerst heel Borgerhout en de helft van Brussel moeten gaan fouilleren, liefst beginnend in de Matongé wijk. Kwestie van niet onterecht alle blonde belgen en hollanders eruit te pikken terwijl die menskes niks misdaan hebben.

circe 19 juni 2009 17:07

Hoe zit dat op de luchthavens? Gaan daar evenveel witten als zwarten door die poortjes? Indien niet, dan vind ik dat de zwartjes en de bruintjes er twee keer door moeten gaan. De lat moet gelijk liggen voor iedereen hé mensen.

Sywen 19 juni 2009 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4182763)
Hoe zit dat op de luchthavens? Gaan daar evenveel witten als zwarten door die poortjes? Indien niet, dan vind ik dat de zwartjes en de bruintjes er twee keer door moeten gaan. De lat moet gelijk liggen voor iedereen hé mensen.

wat een zever. alsof je niet iedereen door zo'n poortje gaat.

Fallen Angel 19 juni 2009 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4179709)

Stelletje gestoorden...

Ik heb de indruk dat u niet veel weet over de situatie in Engeland.

Engeland heeft namelijk de stop & search bevoegdheden van de politie enorm uitgebreid de vorige jaren. Iedereen die zich "verdacht gedraagt" kan zich aan volledige fouillering verwachten.
In het kader van Operation Blunt Two heeft de politie daar nu mobiele metaaldetectors in de straten waarmee het voorbijgangers controleert.
Men mag weigeren om door de metaaldetector te gaan, maar dit zorgt er automatisch voor dat je je "verdacht gedraagt" en gefouilleerd wordt.

Logisch gevolg is dat de burgerrechten van de mensen in de UK met de voeten getreden worden en mensen onrechtmatig gefouilleerd worden.
UK is een totallitaire politiestaat aan het worden en dit heeft niets te maken met racisme of positieve discriminatie van minderheden, blanken of zwarten.

Ps: In Engeland zijn de "hoodies" meestal blanke autochtonen hoor. ;-)

circe 19 juni 2009 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4182772)
wat een zever. alsof je niet iedereen door zo'n poortje gaat.

jaja maar dat zijn méér witten dan zwarten hé man! En dat mag niet!

waarover dacht je dat ik het had?

grote lichten dat dat hier zijn! man ! man ! man !

Sywen 19 juni 2009 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 4182813)
jaja maar dat zijn méér witten dan zwarten hé man! En dat mag niet!

waarover dacht je dat ik het had?

grote lichten dat dat hier zijn! man ! man ! man !

en leg dan eens de analogie uit met fouileringen op willekeurige basis?

als iedereen word gefouieerd zullen er ook meer blanken worden gefouileerd. dikke zever dus

jammer genoeg trekken grote lichten motten aan.

Sus Iratus 19 juni 2009 18:13

Soms lijkt het hier net alsof men per ongeluk de virtuele poorten van één of ander gesticht voor geestelijk minder bedeelden heeft laten openstaan.

Ofwel snappen ze het echt niet en zijn ze derhalve echt oliedom. Ofwel is dit een bewuste treiter- en traineer, en afleidingsstrategie met als enig doel elke discussie te frustreren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be