![]() |
FC De Kampioenen moet blijven!
http://www.facebook.com/group.php?gi...6641097&ref=mf
Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ;) |
Waarom ???
'k Heb de herhalingen nog maar 27 keer gezien .. Tegen dat ze weer aan de laatste afleveringen zijn beginnen ze toch terug met de eersten ... Die acteurs zullen blij zijn als ze eens iets anders kunnen spelen ... Mijn gedacht ... :-D |
Citaat:
natuurlijk moeten die blijven. Dat maakt toch al jaren deel uit van het culturele erfgoed van de vrt? |
Citaat:
|
Citaat:
'k Ben zo curieus ... Wie zou djie-aar na neergeschoten hebben ... Hoe is't met Pamela (waw , stond in den tijd in de playboy:-D) , hoe is't met Sue-Ellen , zuipt ze nog als een tempelier of een Dronkoers ??? |
Hell, no.
De eerste seizoenen waren nog te pruimen, daarna was het gewoon uitmelken van populaire, maar verschrikkelijk slechte TV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Joop Doderer is na zijn rol als Swiebertje nooit meer aan de bak gekomen. |
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige mensen die nog NOOIT naar FC de Kampioenen gekeken heeft. Van mij mag je blijven herhalen tot in den treure. Ik maal er niet om. Ik voel niet de minste interesse of andere beweegreden om naar FC de Kampioenen te kijken. Maar na zoveel jaren vraag ik me af is het niet FC de Veteranen ipv FC de Kampioenen ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze veranderen alles naar een andere omgeving . Met "Are you beiing served" hebben ze dat gedaan , ik dacht dat ze het hele gegeven naar een hotel hadden verhuist ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Met elk nieuw seizoen van FC De Kampioenen werd de doelgroep een jaar jonger.
Nu ja, ze willen "in schoonheid eindigen..." Daar is het een beetje laat voor, vrees ik. Op zijn minst tien jaar of zo. |
Citaat:
Mss zelfs een verhuis naar studio 100 , ze kunnen een veld krijgen in het dorp van samson en de damesploeg er gaan trainen ... Het zou wel leuk zijn om pascalleke de dames van K2 in de douche te zien duwen met kabouter kwebbel er achter en zo ... :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be