![]() |
Jullie zijn genaaid door dat sterrenmeisje: HOAX
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
http://www.geenstijl.nl/ |
haha, désolé, maar starface is nu op MNM en ze zegt dat alles echt is.
|
Citaat:
In slaap vallen tijden het tattoe-eren: onmogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
En was hij onder invloed van iets ??? Ik ben steeds wakker gebleven als ze aan't tattoueren waren , om er bij in slaap te vallen is het niet echt ... :? |
Citaat:
|
Is het nu nog niet genoeg geweest met al dat gezever? Ze begint afgezaagd te worden, vooral omdat ze zo graag in de media komt ook al zegt ze van niet. Een paar titsen tegen haar oren.
in aaven oek! |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs als ze op m'ne rug bezig waren viel ik niet in slaap ... :-( (Kan er natuurlijk aan liggen dat die tattoomens geen 5 minuten zweeg ...:lol:) |
Heeft ze haar tetten eigenlijk al laten zien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heeft ze tenminste een sterretje waar ze over kan klagen. |
... in hare strop naaien...
Soms moet ik toch eens wat meer moeite doen om mijn boeredorp-afkomst een beetje te verbloemen. |
Citaat:
De staat schokt aan alle kanten Een federaal niveau dat het niet meer kan De staat ligt verlamd te spartelen Ondertussen verwijten ze Vlaams-nationalisten verrotting Economische crisis, mensen op straat Stijgende prijzen, hoge toplonen Gatlikkende vakbonden, verdeelde bevolking Ondertussen verwijten ze Vlaams-nationalisten verrotting Federale regering, staatshervorming Sterren in de media, camera's in alle hoeken politie, burgerwacht, boetes, Tobback Ondertussen verwijten ze Vlaams-nationalisten verrotting 8-) |
Ik bedoelde dus 'anaal penetreren', voor de stadsmussen alhier.
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be