![]() |
Wees even voorzichtig op de weg............
3 Bijlage(n)
.........want het is de tijd van de jonge egeltjes..................8-)
Denk ook even aan hen.............8-) |
Aaaaaah , dien derde foto ... zooooo schattig ... :-D
Maar ge hebt gelijk , als we morgen naar 't park gaan zullen we extra traag wandelen zodat we zeker gene plattrappen ... ;-) |
Mja... maar richtingaanwijzers gebruiken of afstand houden kunnen de idioten al niet. Zou me niet verwonderen dat ze express mikken op dieren die de baan oversteken. Alles onder hun motto dat ze sneller thuis zijn via het hospitaal (desnoods met twee benen weg) dan dat ze hun soepje 2 minuten later zouden eten.
|
Ik had een paar foto's van platte egels verwacht.
|
Citaat:
|
Ik weet niet eens of dat deze diertjes hier voorkomen.
|
1 Bijlage(n)
'k Heb oewe foto gepikt Pietje ... 8-)
'k Heb daar ineens m'n bureaublad van gemaakt ... :lol: |
Citaat:
|
Toen ik nog in mijn ouders huis woonde hadden we veel van die beestjes... Interessant om zien. En ook vleermuizen... die zag je wakker worden als de bbq begon uit te lopen. Erg interessante beestjes.
En dan zijn er nog mensen die spinnen leuk vinden :evil: Psssssssssssssst... Titox-Total my dear... enjoy your flight to the afterlife. Eight legs should outrun Ghandi. |
Citaat:
|
Citaat:
(Behalve als ze lui in 't zonneke ligt , dan vindt die loempe trien het ni eens erg als er een spin over hare staart kruipt ... :evil:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
gij hebt die email ook gekregen?
geen melk geven aan egeltjes, daar kunnen ze van dood gaan! Geef liever kattebrokken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe gaat ze te werk Eerst duwt ze op de egel met haar poot, dan bolt de egel zich, dan graaft ze een put in de gazon of twee of drie, al naargelang (dat hij is afgereden denk ik). Dan rolt de egel in de put met de poten omhoog. Dan neemt ze die op met de poot, en dan legt ze dat voor de deur blaft mij uit mijn nest, neemt die egel terug vast en wacht dat tot ik zeg AF! om dat dan te laten vallen. Vervolgens gooi ik die egel in de tuin van de buren en slaap ik verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be