Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Niet het parlement, maar de straat heroveren! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=125188)

Nestor Burma 20 juni 2009 01:29

Niet het parlement, maar de straat heroveren!

Nine arrested after masked mob's march against Muslim extremists turns violent

De Vox Populi heeft gesproken.

Geert C 20 juni 2009 14:37

Drie man en een paardenkop = "de stem van het volk"?

E. Gidius 20 juni 2009 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4184546)

O, je wil meer van dat?

Wel ik denk dat je je zin gaat krijgen als het gerecht voortgaat met straatgeweld te produceren.

Nestor Burma 20 juni 2009 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4184546)

Drie man en een paardenkop gaan voorop, maar achter hen staat de zwijgende meerderheid. ;-)

Geert C 20 juni 2009 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4184552)
Drie man en een paardenkop gaan voorop, maar achter hen staat de zwijgende meerderheid. ;-)

U zegt wat ik denk? ;-)

Nestor Burma 20 juni 2009 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4184586)
U zegt wat ik denk? ;-)

Zoals de media weten dat uw onveiligheidsgevoel afgenomen is, gestaafd door de dalende misdaadstatistieken, enz. ;-)

Geert C 20 juni 2009 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4184601)
Zoals de media weten dat uw onveiligheidsgevoel afgenomen is, gestaafd door de dalende misdaadstatistieken, enz. ;-)

Heb jij ook zo last van je oog? ;-)

smiley 20 juni 2009 14:57

Jullie zijn er precies nog blij om ook dat er op deze betoging tegen moslimextremisme maar weinig volk kwam opdagen.

Nestor Burma 20 juni 2009 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4184604)
Heb jij ook zo last van je oog? ;-)

Om Orwell te parafraseren: in tijden van universeel bedrog mag je de waarheid alleen nog met een knipoog vertellen.

Sus Iratus 20 juni 2009 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4184617)
Jullie zijn er precies nog blij om ook dat er op deze betoging tegen moslimextremisme maar weinig volk kwam opdagen.

We gaan in de toekomst nog veel meer van dat soort demonstraties zien. En tegendemonstraties. En antitegendemonstraties. En eens zal dat alles gruwelijk uit de klauw gaan lopen, tenzij de dames en heren politici eens beginnen na te denken en vervolgens heel rap te gaan handelen.

Uh-Huh 20 juni 2009 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4184617)

De ene extremist houdt een betoging tegen een andere extremist. Nogal logisch dat normale/gematigde mensen geen partij wensen te kiezen.

smiley 20 juni 2009 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 4184641)
De ene extremist houdt een betoging tegen een andere extremist. Nogal logisch dat normale/gematigde mensen geen partij wensen te kiezen.

Elke westerling die begaan is met onze vrije westerse democratische samenleving zou op de betoging tegen moslimextremisme aanwezig moeten zijn en niet blij zijn omdat er bijna niemand komt opdagen. U wil blijkbaar geen partij kiezen tegen uw moslimbroeders. Het zijn tenslotte moslims die vechten voor de 'goede zaak' nietwaar ... en een criminele moslim heb ik op moslimforas gelezen, is nog altijd beter dan een niet-moslim want hij is moslim !

Nestor Burma 20 juni 2009 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4184640)
We gaan in de toekomst nog veel meer van dat soort demonstraties zien. En tegendemonstraties. En antitegendemonstraties. En eens zal dat alles gruwelijk uit de klauw gaan lopen, tenzij de dames en heren politici eens beginnen na te denken en vervolgens heel rap te gaan handelen.

En helaas ook dit soort betogingen:

Misschien kunnen de culturelen en BV's er elk een dertigtal in hun herenhuis of villa opnemen? Ah nee, dat gaat niet. Maar wel in mijn land-waar-ik-als-wereldburger-op-schijt, op kosten van de staat en dus de belastingbetaler.

Nestor Burma 20 juni 2009 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 4184649)
Elke westerling die begaan is met onze vrije westerse democratische samenleving zou op de betoging tegen moslimextremisme aanwezig moeten zijn en niet blij zijn omdat er bijna niemand komt opdagen. U wil blijkbaar geen partij kiezen tegen uw moslimbroeders. Het zijn tenslotte moslims die vechten voor de 'goede zaak' nietwaar ...

Er is niets vrij in die zogenaamde westerse democratische samenleving! Het Westen is zelf "le système �* tuer les peuples" (dixit Faye, in betere tijden).

Sywen 20 juni 2009 15:55

De blanken die de zwarten opknoopten in Amerika waren ook de "vox populi" zeker?

Sus Iratus 20 juni 2009 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4184765)
De blanken die de zwarten opknoopten in Amerika waren ook de "vox populi" zeker?

Die opmerking zat er gewoon aan te komen. Nu nog snel het één en ander linken aan de KKK en nonkel Adolf en we zijn er.

Nestor Burma 20 juni 2009 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4184765)

Net zoals er ook zwarten met de eerste KKK tegen de carpetbaggers streden. Niets is zwart-wit.

Pist*on 21 juni 2009 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4184772)
Die opmerking zat er gewoon aan te komen. Nu nog snel het één en ander linken aan de KKK en nonkel Adolf en we zijn er.

:mrgreen:

Pist*on 21 juni 2009 07:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4184640)

Ik houd er mijn hart voor vast, maar idd, ik denk ook dat we hoe langer hoe meer van zulke toestanden gaan krijgen. En idd dat zou wel eens heel hard uit de hand kunnen lopen -remember joegoslavie- of deze
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_Cronulla_riots

Maar aan de andere kant, alles is beter dan lijdzaam blijven toekijken hoe we worden uitgekweekt door de brengers van de godsdienst van de vrede.

Dimensie 21 juni 2009 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on (Bericht 4186069)
Ik houd er mijn hart voor vast, maar idd, ik denk ook dat we hoe langer hoe meer van zulke toestanden gaan krijgen. En idd dat zou wel eens heel hard uit de hand kunnen lopen -remember joegoslavie- of deze
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_Cronulla_riots

Maar aan de andere kant, alles is beter dan lijdzaam blijven toekijken hoe we worden uitgekweekt door de brengers van de godsdienst van de vrede.

Wat die uitkweking betreft, zijn ze al goed bezig.
Bekijk de situatie in Brussel maar 's.

http://www.indymedia.be/nl/node/29363

Vergeet de slotconclusie niet te lezen :
Citaat:

Maar zeker zullen Geert Van Istendaal, Benno Barnard en het Vlaams Belang verder tot wanhoop gedreven worden. Zij, en met hen alle inwoners van België zullen meer en meer kunnen leven met moslims in hun directe omgeving, zeker in Brussel. Het besef van de rijkdom en culturele traditie, het historische knooppunt dat lange tijd in Spanje lag met doorgeven van het Grieks-Romeinse culturele erfgoed waarzonder van de 'West-Europese beschaving' en de Verlichting geen sprake zou geweest zijn, de Ottomaanse en 'Berberse' geschiedenis met even zoveel aanknopingspunten in Europa, ook dat zit vervat in de verrijking die de Franstalige en Vlaamse identiteit de komende decennia zal beleven.
Vraag hen die 'rijkdom en verrijking' te duiden, en ze staan ALTIJD met hun mond vol tanden.
Zouden ze de op volle toeren draaiende ocmw's en verrijkte gevangenissen bedoelen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be