![]() |
Neerkijken op mensen
Er zitten mensen hier, die mij verwijten dat ik op andere mensen neerkijk.
Nu, de ironie is, dat toch wel een gewichtig gedeelte van die mensen in deze draad net hetzelfde doen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=125056 |
Neerkijken op mensen en grappjes maken over een gebeurtenis zijn 2 verschillende zaken . Met de politiekers lachen we ook , daarom kijken we er nog niet op neer ... :?
|
Citaat:
Vooral jij bent erg actief in die draad. |
Die tolerandussen toch.
"Ik kijk niet op je neer, maar...". Klinkt als "ik ben geen racist, maar...". |
Als ik op mijn kamer uit het raam kijk, dan kijk ik op de mensen neer. Als er mensen zijn natuurlijk. :-)
|
Citaat:
|
In welke gevallen zie je hem dan vanonderen ?
|
Citaat:
Ik ben gewoon beleefd en geef je een antwoord ... Als je dat niet verwacht , begin dan geen draadjes om je zelf beter te voelen hé ... :? En ja , ik maak mee grappen in die draad, niets mis met humor , maar ik heb er ook m'n mening al op een serieuze manier gegeven . |
Citaat:
|
iedereen kijkt soms neer op mensen, het is niet mooi maar het is zo, we moeten daar eerlijk in zijn
|
Citaat:
Ik heb nooit een geheim gemaakt van het feit dat ik geen gelijkheidsdenker ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bwa, de wereld heeft mensen zoals jij nodig. zo kunnen de andere mensen denken:"oef, zo erg is het nog niet met mij gesteld...."
dat wou je bedoelen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Een grote boel intolerantie gemaskeerd achter een dun laagje Verlichtingswaarden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be