![]() |
Goodbye, Belgium - a failed state
Een Britse blogger over België
http://blogs.telegraph.co.uk/edwest/...a_failed_state Citaat:
Ik merk ook véél anti-EU-sentimenten op. Wat mij positief verwondert trouwens is dat men erg op de hoogte is van de bananenpraktijken in België en dat men ons land hoe dan ook niet serieus kán nemen. Citaat:
|
Wanneer sommige mensen overtuigd zijn van hun gelijk wordt de discussie vaak gortig:
Citaat:
Citaat:
Al een geluk dat de kritischere massa zich niet laat vangen door de beeldspraak van sommige plaatselijke media en het met een korreltje zout weet te nemen. |
Citaat:
Vlaanderen is een plek die wordt bewoond door een klootjesvolk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er dan bewoonde plekken die NIET bewoond worden door klootjesvolk op deze planeet?
|
Citaat:
|
rubbish blogger
|
Citaat:
|
Ach jong, wie neemt ons landje serieus. Hoe dommer de Belgische bevolking hoe stabieler ons land zeker? Ik merk trouwens ook niet veel positiefs jegens het VB hoor.
Er wordt veeleer gespot op de zieligheid van het feit dat de media zoveel moeite doet om die partij te kleineren, terwijl dat elders gewoon niet nodig is wegens het feit dat daar überhaupt wel serieuze media bestaat, en dat het daar ook überhaupt kán. Alsof de gewone mens, hoe dom ook, niet beseft dat de politieke praatshows om platte sensatie gingen en ongekende grenzen van infantiliteit benaderden. Een IQ van over de 90 is heus voldoende om te zien dat er iets niet klopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be